Školení.cz - školení, vzdělávací kurzy, rekvalifikace
běžné kurzy
kurzy na míru
 
 

EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ a řešení stížností po telefonu pro asistentky, sekretářky a recepční

Nacházíte se zde: Manažerské dovednosti » EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ a řešení stížností po telefonu pro asistentky, sekretářky a recepční

 

Objednat | Poslat stránku na e-mail

Popis kurzu:

Určeno pro všechny asistentky, sekretářky a recepční, pro které je telefonování (nejen) s klienty důležitá součást jejich práce a potřebují se naučit, jak profesionálně a s elegancí zvládat obtížné situace po telefonu, jako např. řešení stížností.
Cíl:
* Zvýšit svou sebedůvěru při jednání a komunikaci po telefonu a naučit se efektivně vyřizovat telefonické hovory ke spokojenosti volajícího
* Naučit se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání (nejen) s klienty po telefonu v obtížných situacích
* Získat jistotu při řešení stížností a osvojit si zásady profesionálního vyřizování stížností po telefonu
* Vyzkoušet si profesionální telefonování v praxi na modelových situacích
Obsah:
* Reprezentace společnosti formou telefonu – zásady představování do telefonu u příchozích a odchozích hovorů
* Efektivní vedení telefonického hovoru a jeho struktura, která Vám pomůže vyřídit vše potřebné v co nejkratším čase
* „Slovníček“ výrazů, které pomáhají vést telefonický rozhovor v pozitivním a konstruktivním duchu
* Vnímání stížnosti jako informaci o produktu a službě, kterou může firma/společnost zlepšit
* Postup vedení telefonického rozhovoru při přijímání stížnosti
* Praktické kroky, jak profesionálně přijmout stížnost tak, aby byl klient/zákazník maximálně spokojen
* Profesionální zvládání „obtížného“ volajícího – techniky zvládání agrese, manipulace, obviňování atp.
* Zvládání námitek a nesouhlasu volajícího
* Praktický nácvik telefonického řešení stížností na modelových příkladech z praxe
Metody výuky: Tréninkový seminář je veden velmi interaktivní formou. Účastnice si prakticky vyzkouší a prodiskutují všechna probíraná témata. Součástí tréninkového semináře jsou i skupinové práce, cvičení, hry a zpětná vazba s doporučením pro další rozvoj.

Termíny:
 
28.8.2018 Karlovo nám. 319/3, 120 00 Praha 2
[najít na mapě]
Mgr. Petra ŠIMKOVÁ, pracuje jako lektorka a koučka od roku 2002. Prostřednictvím vzdělávacích programů a týmového koučování rozvíjí dovednosti zaměstnanců českých i zahraničních společností. Je autork
Objednat tento termín
4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Objednat | Vytisknout | Máte dotazy? Zeptejte se!

 

 

Kontakt na pořadatele:

Studio W
Na Hřebenkách 72, 150 00 Praha 5
261 212 833, 606 610 126
studiow@studiow.cz

Ukázat další kurzy od této firmy

GRADUA-CEGOS
GRADUA-CEGOS

INTERQUALITY, spol. s r.o.
INTERQUALITY, spol. s r.o.

 

Provozovatel:


 

Alianční partner:


Chci inzerovat | Vstup pro školicí firmy | Nápověda | Kontakt

http://www.skoleni-kurzy-educity.cz/kurzy/praha/efektivni-telefonovani-a-reseni-stiznosti-po-telefonu-pro-as-s3228104 | Manažerské kurzy

Copyright © 1999 - 2018, Softech, s.r.o.