Školení.cz - školení, vzdělávací kurzy, rekvalifikace
běžné kurzy
kurzy na míru
 
 

Manažerské dovednosti: Kurzy na míru a workshopy

Hledat: Zobrazit klasické kurzy

Název Pořadatel
 
TOP workshopy:
DRESS CODE Studio W
DRESS CODE  
EFEKTIVNÍ DELEGOVÁNÍ ÚKOLŮ aneb jak účinně přenášet úkoly a pravomoci na jinou osobu  
Efektivní řešení konfliktních a problémových situací s klienty  
EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ ZÁSOB v praxi  
ETIKETA A ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ  
ETIKETA A SPOLEČENSKÉ VYSTUPOVÁNÍ  
Firemní komunikace a rozvoj týmové spolupráce  
FIREMNÍ KULTURA  
HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ a vedení hodnotících rozhovorů - 2denní  
HODNOCENÍ VÝKONNOSTI MANAŽERŮ a jejich odměňování  
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTÍ MANAŽERŮ  
INTEGRACE A ADAPTACE ZAMĚSTNANCŮ  
JAK DOSÁHNOUT VĚTŠÍ SAMOSTATNOSTI A VYŠŠÍ VÝKONNOSTI SVÝCH PODŘÍZENÝCH - 2 denní  
JAK JEDNAT S INDY, JAPONCI a příslušníky dalších cizích kultur  
JAK OVLIVŇOVAT VÝKON PRACOVNÍHO TÝMU - 2denní  
JAK ÚČELNĚ SESTAVIT POPIS PRACOVNÍCH MÍST a jeho využití  
JAK ÚČINNĚ PREZENTOVAT VÝSLEDKY SVÉ PRÁCE a s využitím prezentačních technik prosadit své názory - 2 denní  
JAK URČIT A MĚŘIT TÝMOVÉ ROLE A ZPŮSOBILOSTI - typologie osobnosti podle Belbina  
Jak vést odborný seminář  
JAKÝM ZPŮSOBEM VYHODNOCOVAT VÝSLEDKY KOUČINKU  
JEDNÁNÍ S PODŘÍZENÝMI A ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky - 3denní  
LEADERSHIP  
LIFEMANAGEMENT - manažer jako poslání, role a člověk - 2 denní  
MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 5denní  
Manažer v hotelovém provozu  
MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE A MOTIVACE - 2 denní  
MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI pro vedoucí pracovníky oddělení nákupu - 2 denní  
MANAŽERSKÉ KOMPETENCE - 3denní  
MODEROVÁNÍ PRACOVNÍHO JEDNÁNÍ, vedení porady, diskuze a workshopu - 2denní  
MOTIVAČNÍ ROZHOVOR - nástroj účinného vedení spolupracovníků - 2 denní  
NÁROČNÉ SITUACE VE VYJEDNÁVÁNÍ, zvládání konfliktů a řeč těla - 5denní  
NÁSTROJE PROJEKTOVÉHO ŘÍZENÍ - 2 denní  
NEJČASTĚJŠÍ CHYBY V MLUVENÉM A ZEJMÉNA PÍSEMNÉM VYJADŘOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční  
NOVÉ PŘÍSTUPY K ŘEŠENÍ ÚKOLŮ a zvyšování osobního výkonu - 2denní  
OBCHODNÍ KORESPONDENCE  
OBTÍŽNÉ SITUACE V PRAXI RECEPČNÍ - 1 denní trénink  
ORGANIZACE A VEDENÍ PRACOVNÍHO SETKÁNÍ pro asistentky a office manažery  
ORGANIZACE A VEDENÍ TVŮRČÍHO WORKSHOPU aneb jak získat co nejvíce originálních nápadů od týmu na workshopu, pracovním setkání, setkání s klienty, kolegy i jinými skupinami lidí  
Profesionální image asistentky  
PŘÍPRAVA SPOLEČENSKÝCH AKCÍ pro asistentky, sekretářky a recepční  
PŘÍPRAVA, PRŮBĚH A VYHODNOCENÍ VÝBĚROVÉHO ROZHOVORU  
PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY VEDENÍ LIDÍ pro manažery - 5denní  
ROLE ÚSPĚŠNÉ RECEPČNÍ VE FIRMĚ - 1 denní trénink  
ŘEČ TĚLA I. - co o nás vypovídá a jak ovlivňuje úspěch jednání  
ŘEČ TĚLA II. aneb praktické „čtení“ neverbálních informací  
ŘÍZENÍ PODPŮRNÝCH PROCESŮ - Facility Management  
SESTAVOVÁNÍ ROZPOČTU A VEDENÍ FINANCÍ KANCELÁŘE pro office manažery  
STRES MANAGEMENT a zvládání emocí  
TEMPERAMENTOVÁ TYPOLOGIE  
TIME MANAGEMENT - efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní  
TIME MANAGEMENT pro asistentky, sekretářky a recepční  
Trénink interních lektorů  
TRÉNINK MOTIVAČNÍHO KOUČOVACÍHO ROZHOVORU - 2denní  
TRÉNINK POSKYTOVÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBY - nástroj vedení lidí  
TRÉNINK VÝBĚROVÉHO ROZHOVORU - 3denní  
TÝMOVÁ SPOLUPRÁCE A KOMUNIKACE V PROJEKTOVÉM TÝMU – 1 DENNÍ TRÉNINK  
TYPOLOGIE - účinné jednání s různými typy lidí pro asistentky, sekretářky a recepční  
TYPOLOGIE OSOBNOSTI MBTI - nástroj pro výběr a vedení lidí  
UCHOVÁVÁNÍ A VYŘAZOVÁNÍ DOKUMENTŮ v praxi  
ÚSPĚŠNÝ ODHAD PARTNERA při jednání  
UVEDENÍ HOSTŮ V RECEPCI, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží  
VEDENÍ LIDÍ - jak získat a udržet autoritu - 2 denní  
VEDENÍ LIDÍ A EMOČNÍ INTELIGENCE  
VEDENÍ PERSONÁLNÍ AGENDY pro asistentky, sekretářky a recepční  
VEDENÍ, MOTIVACE A HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ - 3 denní  
Vize, mise, strategie – praktický návod, jak sledit vizi a cíle podniku s každodenní praxí  
VÝKONOVÉ ODMĚŇOVÁNÍ - cíle, metody, účinnost  
ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY - formy, trendy, efektivita  
ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ, KONFLIKTY V ŘÍDÍCÍ PRAXI pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky  
ZVLÁDÁNÍ NÁTLAKOVÝCH TAKTIK, EMOCÍ A MANIPULACE při vyjednávání - 2denní  

Stránky: [1]

Zobrazit klasické kurzy Nenašli jste, co jste hledali? » Podejte návrh na školení!

GRADUA-CEGOS
GRADUA-CEGOS

INTERQUALITY, spol. s r.o.
INTERQUALITY, spol. s r.o.

 

Provozovatel:


 

Alianční partner:


Chci inzerovat | Vstup pro školicí firmy | Nápověda | Kontakt

Copyright © 1999 - 2018, Softech, s.r.o.