Školení.cz - školení, vzdělávací kurzy, rekvalifikace
běžné kurzy
kurzy na míru
 
 

TVORBA SLOGANŮ, TITULKŮ A TEXTŮ pro prospekt, katalog a reklamu - 2denní

Nacházíte se zde: Marketing » TVORBA SLOGANŮ, TITULKŮ A TEXTŮ pro prospekt, katalog a reklamu - 2denní

 

Objednat | Poslat stránku na e-mail

Popis kurzu:

Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu.
Cíl: Seznámit se s hlavními pracovními metodami kreativních týmů z reklamních agentur a osvojit si základy tvůrčího psaní.
* Účastníci semináře se dozvědí, jakým způsobem vzniká kreativní koncept
* Ve zjednodušené formě lektorka předvede tvůrčí proces, při kterém základní idea pro reklamní kampaň vzniká, i způsob, jakým se promítá do textové a vizuální podoby reklamních inzerátů, TV či rozhlasových spotů a letáků
* Součástí programu jsou dvě praktická cvičení, ve kterých si účastníci vyzkoušejí aplikaci získaných znalostí
Obsah:
* Význam zadání pro tvorbu nápadu a psaní textu
* Jak vzniká nápad a proč je důležitý
* Spolupráce textaře a grafika (malujte si!)
* Jak s nápadem (ideou, vizí) pracovat – (headline, soulad obrazu a textu, umístění inzerátu v tisku, řazení stran u direct mailu, obálka jako nositel reklamního sdělení)
* Rozdíl mezi tvorbou direct mailu, tiskového inzerátu a televizní či rozhlasovou reklamou
* První praktické cvičení (tvorba kreativního konceptu)
* Využití literárních postupů v tvorbě reklamního textu
* Tvorba sloganů
* Text pro leták, prospekt, katalog, účelové tiskoviny a význam řazení informací
* Inzeráty a inzertní seriály
* Text venkovní reklamy
* Vyváženost emocionální a racionální stránky reklamního sdělení
* Nejčastější chyby
* Druhé praktické cvičení (psaní kreativního textu)
Metody výuky: Praktická cvičení ve skupinách: tvorba titulku k tiskovému inzerátu (schopnost udržet vazbu mezi textem a vizuálem), tvorba direct mailu (triky pro udržení pozornosti čtenáře).
Individuální praktická cvičení: psaní textu se zřetelem na zachycení základní osy příběhu, psaní textu s důrazem na jazykový rytmus. Prezentace textů a jejich vyhodnocení.

Termíny:
 
2.8.2018 - 3.8.2018 Karlovo nám. 319/3, 120 00 Praha 2
[najít na mapě]
Lenka KRÁLOVÁ, žurnalistka/textařka
Objednat tento termín
8 600 Kč (s DPH 10 406 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Objednat | Vytisknout | Máte dotazy? Zeptejte se!

 

 

Kontakt na pořadatele:

Studio W
Na Hřebenkách 72, 150 00 Praha 5
261 212 833, 606 610 126
studiow@studiow.cz

Ukázat další kurzy od této firmy

Provozovatel:


 

Alianční partner:


Chci inzerovat | Vstup pro školicí firmy | Nápověda | Kontakt

http://www.skoleni-kurzy-educity.cz/kurzy/praha/tvorba-sloganu-titulku-a-textu-pro-prospekt-katalog-a-reklam-s3228021 | Marketingové kurzy

Copyright © 1999 - 2018, Softech, s.r.o.