SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání s dodavateli
Nacházíte se zde: Obchod, prodejní dovednosti » SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání s dodavateli
Objednat |
Poslat stránku na e-mail
Popis kurzu:
Určeno pro nákupčí, disponenty, obchodní manažery, operátory. Cíl: Naučit se efektivně vyjednávat s dodavateli prostřednictvím e-mailu či telefonu. Naučit se připravit správnou strategii jednání a techniky k jeho dobrému zvládnutí. Obsah: * Umění prosadit svůj zájem u dodavatelů, kteří neplní dohody a sliby (jednorázově či opakovaně) * Urychlení dodávky * Naplnění dohody * Změny ve specifikaci dodávky * Další situace z praxe účastníků * Kdy volit distanční (telefonický, mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní * Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu * Umění předejít nedorozumění a konfliktům * Řešení konfliktů po telefonu * Triky na zvládnutí neodbytných či upovídaných volajících * Obrana proti nevyžádaným telefonátům * Rychlé ukončení nevyžádaného telefonátu Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.
|
Termíny: |
6.6.2018 |
Karlovo nám. 319/3, 120 00 Praha 2 [najít na mapě]
|
Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí Objednat tento termín
|
4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd |
Objednat |
Vytisknout
| Máte dotazy? Zeptejte se!
Kontakt na pořadatele:
Studio W
Na Hřebenkách 72, 150 00 Praha 5
261 212 833, 606 610 126 studiow@studiow.cz
Ukázat další kurzy od této firmy
|
Provozovatel:

Alianční partner:

|