Školení.cz - školení, vzdělávací kurzy, rekvalifikace
běžné kurzy
kurzy na míru
 
 

CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro obchodníky

Nacházíte se zde: Osobní rozvoj » CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro obchodníky

 

Objednat | Poslat stránku na e-mail

Popis kurzu:

Určeno pro obchodníky (obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, prodejce), vyjednavače, obchodní manažery a všechny, kteří občas musí o ceně vyjednávat.
Cíl: Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Naučí se účinně čelit i tvrdému tlaku na snižování ceny, a to prostřednictvím zasazení vyjednávání do jiného rámce. Tím, že budou ve vyjednávání aktivní, nebudou jen zoufale odrážet zákazníkův tlak, ale budou pracovat s cenou systematicky.
Naučí se argumentovat ve věci ceny, nebudou se bát svou cenu sdělit, vyšší cenu nebudou považovat za nevýhodu bránící prodeji, ale dokážou ji chápat v širších souvislostech.
Obsah:
* Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele
* Emoce a racionalita v rozhodování
* Fáze vyjednávání, kdy hovořit o ceně
* Proč přesunout vyjednávání o ceně až na závěr jednání a jak toho dosáhnout
* Argumentace – konstrukce argumentů, jejich načasování: má-li můj výrobek či služba pro zákazníka unikátní přínos, pak mám šanci vyjednávat o ceně
* Argumentace benefitem pro zákazníka
* Cenové námitky a jejich zvládání
* Nejčastější námitky vztahující se k ceně:
* Reakce na námitku „Je to drahé.“
* Reakce na námitku „Je to příliš drahé.“
* Reakce na námitku „Konkurence mi nabízí úplně totéž co Vy, ale za nižší cenu.“
* A další námitky
* „Kdybychom byli levnější, tak bychom toho prodali mnohem více.“ – způsoby překonání „cena je to jediné, na čem záleží“ – častý a fatální omyl mnoha vyjednavačů, techniky, jak se tohoto svazujícího mýtu zbavit aneb „jsou ti nejlevnější skutečně vždy těmi nejúspěšnějšími?“
* Konkrétní postupy, techniky a triky pro zvládání cenového nátlaku
* Sleva jako sice ten nejjednodušší, ale také drahý a mnohdy naprosto zbytečný způsob, jak dostat zakázku
* Vliv slevy na výslednou marži
* Práce s ústupky v cenovém vyjednávání
* Nejobvyklejší chyby v cenovém vyjednávání
* A něco málo počítání
Metody výuky: Teoretické minimum v rozsahu cca 1 hodiny. Dále si účastníci na praktických cvičeních vyzkouší vyjednávání v různých situacích s různými typy „protihráčů“, naučí se správně argumentovat a zvládat námitky, zejména ve vztahu k ceně.
Při následném rozboru si účastníci uvědomí některé teoretické zásady pro úspěšné cenové vyjednávání a z nich plynoucí poučení pro praxi.
Při semináři je použita kamera, modelové situace jsou následně účastníkům promítnuty a analyzovány.

Termíny:
 
4.6.2018 Karlovo nám. 319/3, 120 00 Praha 2
[najít na mapě]
Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí
Objednat tento termín
4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Objednat | Vytisknout | Máte dotazy? Zeptejte se!

 

 

Kontakt na pořadatele:

Studio W
Na Hřebenkách 72, 150 00 Praha 5
261 212 833, 606 610 126
studiow@studiow.cz

Ukázat další kurzy od této firmy

Provozovatel:


 

Alianční partner:


Chci inzerovat | Vstup pro školicí firmy | Nápověda | Kontakt

http://www.skoleni-kurzy-educity.cz/kurzy/praha/cenove-vyjednavani-pro-obchodniky-s3228027 | Komunikační a prezentační dovednosti

Copyright © 1999 - 2018, Softech, s.r.o.