Školení.cz - školení, vzdělávací kurzy, rekvalifikace
běžné kurzy
kurzy na míru
 
 

SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky

Nacházíte se zde: Osobní rozvoj » SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky

 

Objednat | Poslat stránku na e-mail

Popis kurzu:

Určeno pro obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce.
Cíl: Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a správným způsobem oslovovat zákazníky nové.
Obsah:
* Základy vyjednávání obecně
* Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
* Příprava na akviziční telefonát
* Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody
* Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet
* Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
* Zvládání námitek po telefonu a mailu
* Argumentace po mailu a telefonu
* Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
* Umění předejít nedorozumění a konfliktům
* Řešení konfliktů po telefonu
* Telefonická a e-mailová etiketa
Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.

Termíny:
 
7.6.2018 Karlovo nám. 319/3, 120 00 Praha 2
[najít na mapě]
Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí
Objednat tento termín
4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Objednat | Vytisknout | Máte dotazy? Zeptejte se!

 

 

Kontakt na pořadatele:

Studio W
Na Hřebenkách 72, 150 00 Praha 5
261 212 833, 606 610 126
studiow@studiow.cz

Ukázat další kurzy od této firmy

Provozovatel:


 

Alianční partner:


Chci inzerovat | Vstup pro školicí firmy | Nápověda | Kontakt

http://www.skoleni-kurzy-educity.cz/kurzy/praha/specifika-telefonickeho-a-e-mailoveho-vyjednavani-se-zakazni-s3228036 | Komunikační a prezentační dovednosti

Copyright © 1999 - 2018, Softech, s.r.o.