Typologie zákazníka

Kurz na míru

Základní info

Situace z praxe:
Obchodníci dobře zvládají svoji práci. Přes všechny úspěchy cítí ještě možnosti ke zlepšení. Často se objevují úvahy o tom, že pokud padnou na sympatického zákazníka, je obchodní jednání jednodušší a vše jde velmi hladce. Pokud ovšem zákazníkovi nepadnou do oka, je jednání mnohem složitější a obchodní výsledek je mnohem horší. Otázkou zůstává, jestli lze obchodovat se všemi osobnostními typy zákazníků, nebo je lepší jednání vzdát, pokud narazím na obtížného zákazníka? Odpověď může být v dokonalém poznání typu zákazníka a následné volbě argumentů, které právě tento typ zákazníka přesvědčí.

O čem se povede dialog:
Podle čeho se dá poznat vlastní komunikační typ? Jak využít předností vlastního osobnostního typu při jednání. Jak se připravovat na schůzku s ohledem na typ zákazníka. Jaké argumenty při jednání je důležité použít na základě osobnosti zákazníka. Čeho se jednotlivé typy bojí. Jak se vyhnout složitým situacím při jednání se zákazníkem. Jak řešit složitější situace při jednání. Co je důležité udělat pro navázání vztahu při jednání s různými komunikačními typy zákazníků. A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte...

Očekávaný přínos:
Účastníci získají praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků. Tím získají větší jistotu při jednání a možnost zaujmout více zákazníků. Získají větší jistotu při volbě argumentů pro jednotlivé zákazníky.
Firma získá sebevědomější obchodníky, kteří umí jednat s různými typy zákazníků a tím se zvyšuje jejich úspěšnost. Obchodníci se nebojí oslovit potencionální zákazníky, jelikož jsou připraveni na různé reakce.

Typologie zákazníka

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.