Vedení profesionálního obchodního jednání

Kurz na míru

Základní info

Situace z praxe:
Obchodní jednání většinou končí na mrtvém bodě? Ve složitých okamžicích se pracovníci chovají intuitivně, často jim unikají stěžejní body jednání, což způsobuje nezájem klienta? Stačí pouze nadšení a vytrvalost k dosahování dlouhodobých úspěchů?

O čem se povede dialog:
Jak vést jednání, aby byla zachována příjemná atmosféra, profesionalita a posloupnost? Jak zjistit a rozeznat, kdy je ten pravý čas přikročit k dalšímu bodu jednání? Profesionální uzavření obchodního jednání.
A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte...

Očekávaný přínos:
Účastníci si osvojí zásady jednání, které očekává zákazník, vědí, jak jednání držet pevně v rukou, umí reagovat na zákazníka, a tím dosahují většího úspěchu a jistoty vystupování
Firma získá obchodníky, kteří podají zákazníkovi vždy takové informace, které vyžaduje, a tím se stává spokojeným a věrným zákazníkem

Vedení profesionálního obchodního jednání

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.