Finanční analýza – teorie i praktické zkušenosti

Online + záznam

Lektoři

Ing. Kateřina Kalinová

Ing. Kateřina Kalinová

Detail lektora

Termín

17. 7. 2024; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

Finanční řízení v souvislostech.
Základy finanční analýzy:
Finanční výkazy (Rozvaha, Výsledovka, cash flow), jejich struktura a vzájemná provázanost.
Jak číst ve finančních výkazech.

Metody finanční analýzy:
Finanční analýza a její zdroje.
Horizontální a vertikální finanční analýza.
Analýza absolutních čísel.

Nejpoužívanější typ ukazatelů ve finanční analýze:
Konstrukce poměrových ukazatelů. Interpretace poměrových ukazatelů.

Ukazatele rentability (Profitability Ratios):
ROA, ROE, ROS, ROCE.

Ukazatele likvidity (Liquidity Ratios):
Běžná, okamžitá a pohotová likvidita, pracovní kapitál.

Ukazatele aktivity (Activity Ratios):
Rychlost obratu a doba obratu zásob, pohledávek, krátkodobých závazků, celkových aktiv.

Ukazatele zadluženosti (Debt Ratios):
Ukazatele celkové a dlouhodobé zadluženosti.
Ukazatel úrokového krytí.
Finanční páka.

Du Pontova analýza:
Princip základních činitelů efektivity. ROA, ROE.

Případová studie z oblasti finanční analýzy:
Práce v týmech dle zadání lektora.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro majitele a ředitele firem, pro ekonomické pracovníky na všech úrovních řízení (účetní, hlavní účetní, finanční analytiky, pracovníky finančního controllingu, finanční manažery a finanční ředitele) a také pro nefinanční manažery, kteří se chtějí zapojit do finančním řízení podniku a porozumět základním atributům finanční analýzy a finančního řízení.

Přínos/cíl

Seminář je uzpůsoben pro rychlou a základní orientaci ve finančním řízení podniku s důrazem na finanční analýzu. Na semináři se seznámíte se základními metodami finanční analýzy a budete schopni se zapojit do finančního řízení podniku. Na firemní procesy ze začnete dívat optikou finančních toků, čímž se vám otevře nová dimenze vaší profesní dráhy.

Prosíme účastníky, aby si na seminář přinesli vlastní notebooky.

Poznámka

Maximální počet osob ve skupině je 10.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

3 690 Kč bez DPH

4 465 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

17. 7. 2024
Online
17. 7. 2024
Praha

Cenové varianty

24A2300

3 690 Kč

cena bez DPH

4 465 Kč

cena s DPH

24A230A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 011 Kč

cena bez DPH

8 483 Kč

cena s DPH

24A230B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 963 Kč

cena bez DPH

12 055 Kč

cena s DPH

24A230C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

12 546 Kč

cena bez DPH

15 181 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

23. 5. 2024

Online

6.5 hod

2 590 Kč

2 072 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam MV ČR

23. 5. 2024

Online

10 hod

4 590 Kč

3 672 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

29. 5. 2024

Praha

6 hod

2 890 Kč

2 312 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

29. 5. 2024

Online

6 hod

2 890 Kč

2 312 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO