Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Operátor Call centra - rekvalifikační kurz

Základní info

Certifikovaný rekvalifikační kurz

Posluchač po ukončení rekvalifikačního kurzu umí komunikační dovednosti na profesionální úrovni, zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.

Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: 

  • Umění komunikovat
  • Asertivní a krizová komunikace
  • Komunikace po telefonu
  • Pravidla písemné a emailové komunikace
  • Obchodní dovednosti
  • Timemanagement
  • Zvládání stresu
  • Prezentační dovednosti
  • Základy společenského chování
  • Počítač v kanceláři

Rozsah výuky a organizace výuky: 

  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
  • Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.
  • Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.
  • Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.
  • Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. Po dohodě s účastníky nebo při překročení kapacity pražských učeben je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), případně i v dalších lokalitách dle možností účastníků a kurzu.
  • Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Petr Cvrkal, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.

Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:
http://www.jubela.cz/rekvalifikacni-kurzy/kurz/operator-call-centra/

Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:
http://www.jubela.cz/file/osnovy/operator-call-centra.pdf

Možnost proplacení kurzu úřadem práce:

Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.

Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.

Postup je následující:

  • Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciálně věnujte pozornost zdůvodnění potřebnosti kurzu a vazbu na Vaše profesní směrování. Doporučuje se mít nějaký doklad nebo příslib o zaměstnání po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu.
  • Nechte si od nás zaslat díl C k žádosti. Zašleme Vám jej mailem, poštou, nebo se u nás zastavte osobě a my Vám jej vystavíme na počkání, spolu s podrobným vysvětlením celého postupu.
  • Po schválení kurzu Vám úřad práce vystaví Potvrzení o úhradě kurzu a to nám ihned zašlete emailem, abychom Vás zařadili do kurzu a převzali veškeré finanční a administrativní záležitosti kurzu.
  • Po ukončení kurzu pouze předáte na Vašem úřadu práce kopii certifikátu jako doklad o absolvování kurzu.

Pro jakékoliv další informace a radu nám volejte na telefon 251 551 362 nebo 602 756 640 a my Vám podáme veškeré detailní informace. Případně pište na mail: info@jubela.cz.

Operátor Call centra - rekvalifikační kurz

rekvalifikace - akreditované MŠMT (podle zákona č. 435/2004 Sb.)
Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a pět ? Součet zapište číslicemi.