Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Telefonická interaktivní komunikace

Základní info

Kurz je určen operátorům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky (včetně interních zaměstnanců) a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci. Dozví se „Jak na trému při telefonování“. Naučí se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, úspěšně zpracovávat námitky a to vše jim v praxi pomůže dosáhnout profesionální úrovně komunikace.
  • Role a kompetence pracovníka telefonické podpory
  • Role a kompetence pracovníka telefonické podpory
  • Psychohygiena a relaxační techniky
  • Rétorika zaměřená na telefonickou komunikaci
  • Argumentace
  • Námitky
  • Řešení obtížných situací
  • Praktický nácvik telefonického hovoru - audio trénink

Telefonická interaktivní komunikace

Vybraný termín:

22.10.2019 –  23.10.2019  Praha

Cena
6 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a dvě ? Součet zapište číslicemi.