Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Manažer v sociálních službách – 2.5. Základy marketingu

Základní info

Základy marketingu

Číslo projektu: Moderní vzdělávání / Moderne Ausbildung (MOPOV) 2017-1-CZ01-KA202-035472
erasmus loga

Modul Základy marketingu je modulem, který obsahuje 5 částí e-learningových a 3 části prezenční. Modul nabízí představení osvojení marketingových nástrojů a technik, kdy po jejich prostudování budete schopni sami si sestavit jednoduchý a praktický marketingový plán pro své služby. Modul je věnován manažerům v sociálních službách, kteří chápou sociální službu jako tržní produkt, neváhají marketingově plánovat a využít přitom potenciál sociálních sítí.

První kapitola je klasická úvodní. Jmenuje se Marketing a marketingová koncepce. Obsahuje 32 stran vysvětlujících základní marketingové pojmy včetně cvičení a příkladů. Víte kupříkladu, jaký je rozdíl mezi koncepcí prodejní a marketingovou? I to se zde dozvíte.

V kapitole Marketingové prostředí si vysvětlíme pojmy jako PEST analýza, produktová kategorie, referenční skupina, brand communities. Na 33 stran, vytvořených v nástroji Moodle, zahrnuje několik cvičení a spoustu příkladů z praxe.

V třetí kapitole, tentokrát prezenční, nazvané Marketingový výzkum si ukážeme techniky, které jsou využívány při zkoumání marketingového prostředí. Podle jedné studie odmítne účast v marketingovém výzkumu v průměru více než 60 % oslovených jedinců. V této kapitole se dozvíte, proč. Že jde o předsudek a jak opravdu marketingový výzkum probíhá a na základě čeho. Věděli jste, co jsou to takzvané CRM systémy? Víte, co znamenají zkratky CAPI a CATI? Jako přílohu k této prezenční výukové jednotce najdete v příloze 17 stránkovou prezentaci, kde všechny odpovědi najdete.

Další prezenční kapitolou tohoto modulu je kapitola Marketingová strategie. Probereme klíčové strategické procesy, kterými jsou segmentace a targeting. Dalšími tématy budou například pojem značka či brand positioning. Výstup z prezenční výuky je i zde volně ke stažení.

Následují 2 e-learningové kapitoly. První z nich je kapitola nazvaná Marketingový mix. Produkt, cena, komunikace a dostupnost, to je marketingový mix. Ale znáte pojmy jako jsou 4C nebo 4P? Víte, proč vás jedna kavárna na newyorské Madison Avenue zve na posezení vzhůru nohama? Co je Veblenův efekt? To vše a mnohem víc se dozvíte na téměř 40 stranách v Moodlu vytvořené kapitole se spoustou otázek, cvičení, příkladů a zajímavostí.

Další e-learningovou kapitolou je ta o Marketingovém plánování. Je jakýmsi shrnutím všech předcházejících kapitol. Popíšeme si v ní, jak postupovat při vytváření marketingového plánu a ukážeme si jeho zjednodušenou ukázku. Víte, co je to retenční míra nebo třeba executive summary? Slyšeli jste, kdo použil ve své kampani slogan „It’s the economy, stupid“? Jak vidíte, i v této kapitole probereme spoustu zajímavého na téměř 25 stranách.

Zajímavé téma probereme v prezenční kapitole s názvem Sociální služba jako tržní produkt. Sociální služba, jako i ostatní služby, je nehmotný produkt. Budoucí „zákazníci“ proto hledají před provedením obchodu známky a důkazy kvality tohoto produktu. Organizace, poskytující sociální službu, proto musí zajistit, aby tyto důkazy byly spotřebitelům snadno k dispozici. O tom, a mnohém dalším, je tato kapitola.

Poslední kapitolou je téma Sociálních sítí a efektivní komunikace. Je zpracována formou e-learningu a my v ní analyzujeme segmentaci trhu na internetu a probereme specifika jednotlivých sociálních sítí.

Na závěr zde máme Závěrečný test. V tomto testu si účastník ověří nabyté znalosti modulu. Test může libovolně opakovat.

Co vám tento modul přinese:

  • získáte nebo prohloubíte si znalosti týkající se poskytování sociální služby v souvislosti s principy a zásadami marketingu
  • vyzkoušíte si moderní nástroje podporovaného e-learningu
  • po získání akreditace bfz můžete pokračovat v prezenční části kurzu, a získat tak certifikát pro absolvování celého modulu. Podklady pro prezenční výuku jsou také součástí modulu.

Délka studia:

  • předpokládaná délka podporovaného samostudia činí 4 hodiny. V celkové časové dotaci není zahrnuto absolvování závěrečného testu a zpětná vazba formou webinářů apod. Modul Základy marketingu bude zpřístupněn po dobu jednoho měsíce.

Forma studia:

Kurz je určený:

  • vedoucím pracovníkům poskytovatelů sociálních služeb
  • sociálním pracovníkům, kteří si chtějí zvýšit kvalifikaci
  • zájemcům o nové postupy vzdělávání

Vstupní předpoklady:

  • před zahájením kurzu obdržíte přístup do LMS a povinný vstupní evaluační dotazník
  • předpokládané vzdělání: ukončené středoškolské studium nebo vyšší

Způsob zakončení studia:

  • závěrečný test
  • povinný výstupní evaluační dotazník, v němž se anonymně vyjádříte k novým formám vzdělávání i jeho podpoře ze strany bfz

Pojďte se s námi podílet na unikátním projektu Erasmus+ a prohlubte si své manažerské vědomosti v oblasti řízení sociálních služeb!

erasmus loga

Manažer v sociálních službách – 2.5. Základy marketingu

Vybraný termín:

 Praha

Cena
0 Kč + 0% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a sedm ? Součet zapište číslicemi.