Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky) – online

Základní info

Práce s motivací klienta (Úvod do problematiky) - online

Číslo akreditace: A2017/0092-SP Kurz proběhne online ve virtuální učebně. Po absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu. Virtuální učebna bude přístupná 1 hodinu před zahájením vysílání. Můžete si vyzkoušet funkci všech potřebných nástrojů (mikrofon, sluchátka, kamera, chat). Do objednávky v poznámce - nezobrazí se na faktuře napište jednotlivé emailové adresy ke každému přihlášenému účastníkovi. Technická podpora: Eduard Gratzl Online learning specilist, LMS support, Mobil: +420 702 513 516 E-mail: eduard.gratzl@bfz.cz Pozvánku do virtuální učebny a prezentaci obdržíte v samostatném emailu.
Co budete potřebovat: Potřebovat budete v každém případě:
  • Pevný počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon (některé funkce budou omezeny)
  • Prohlížeč Google Chrome nebo Mozila Firefox
  • Pohodlnou židli nebo křeslo doma nebo v kanceláři
  • Kapku ticha (pokud nebudete používat headset, zajistěte klid ve vaší místnost – děti, televize, zvířata, kolegové – jinak vše uslyší ostatní účastníci)
  • Dostatečně rychlé připojení k internetu
    • Stahování (download) optimálně 4 Mbits a více
    • Nahrávání (upload)
    • Min. 0,5 Mbps – pouze pro sledování webináře
    • Min. 2 Mbps – při použití vašeho mikrofonu a kamery
    • Zde můžete vyzkoušet rychlost internetového připojení: https://rychlost.cz/
Volitelně:
  • Chcete-li se zúčastnit živé diskuse s lektorem
    • Mikrofon nebo ještě lépe sluchátka s mikrofonem (headset)
  • Chcete-li se stát naplno součástí virtuální online třídy
    • Webovou kameru externí nebo zabudovanou
  Popis kurzu: Kurz je určen sociálním pracovníkům. Práce s motivací klienta je nedílnou součástí profese sociálních pracovníků. V kurzu budou jeho účastníci seznámeni s motivací, jejím rozdělením, s faktory, které motivaci ovlivňují, s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace. Účastníci budou seznámeni s odporem klienta a naučí se tento odpor zvládat. Účastníci dále získají základní informace o motivačních rozhovorech, které představují moderní přístup k práci s klientem a k jeho motivací. V závěru kurzu si účastníci nacvičí techniky při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích. Co mi kurz přinese:
  • Osvojíte si správné motivování klienta k dosažení jeho cílů.
  • Seznámíte se s faktory, které motivaci ovlivňují.
  • Seznámíte se s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace.
  • Seznámíte se s odporem klienta a naučíte se tento odpor zvládat.
  • Dozvíte se základní informace o motivačních rozhovorech při práci s klientem.
  • Nacvičíte si techniky používané při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.
Délka: 8 hodin teoretické výuky Forma studia: prezenční Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky Komu je kurz určený?
  • Sociálním pracovníkům
Vstupní předpoklady: žádné Program nebo obsah:
  • Úvod
  • Úvod do motivace
  • Postupy přispívající ke zvyšování motivace klienta
  • Stadia změny
  • Posílení odhodlání klienta
  • Odpor klienta ke změně
  • Motivační rozhovor
  • Závěr

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky) – online

Vybraný termín:

10.12.2020  ONLINE

Cena
1 280 Kč + 0% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a osm ? Součet zapište číslicemi.