Cyklus Strategický obchod (6 dní) Účastníci prohloubí své komunikační dovednosti a schopnost vést zákazníka jednotlivými fázemi obchodního procesu z prvního cyklu. Naučí se vnímat a rozlišovat různé komunikační styly, jazyk a metaprogramy u zákazníků. Také získají nové poznatky z psychologie rozhodování a strategický pohled na portfolio svých zákazníků. Z nabytých dovedností si každý účastník vytváří svou vlastní funkční obchodní strategii, kterou poslední den kurzu představuje ostatním účastníkům. Na závěr kurzu svou obchodní strategii, své postoje a přístup k modernímu obchodu konzultuje na individuálním mentoringu s lektorem kurzu. Úspěšné absolvování druhého cyklu kurzu je potvrzeno certifikátem Akademie dobrého obchodníka. Metodika Představení teoretických modelů a technik, jejich aktivní reflektování a učení se koučovacím způsobem. Účastníci provádějí konkrétní cvičení dovedností ve skupině a ve dvojicích. Mezi jednotlivými dny kurzu (rozestup 3 až 4 týdny) si ověřují a procvičují získané dovednosti v praxi. Vytvoří si vlastní obchodní strategii podle základní struktury klíčových obsahových oblastí a provede její prezentování před kolegy. Na závěr absolvují individuální mentoring s lektorem. Školící dny: 1. den 19. dubna 2022 2. den 18. května 2022 3. den 9. června 2022 4. den 28. června 2022 5. den 7. září 2022 6. den 29. září 2022