Byznys rychlostí myšlenky
Lektoři
PhDr. Mgr. Dušan Kalášek
Termín
16. 9. 2024; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
Základní kámen rychlosti
• kreativita, rychlé rozhodování a inovace jako klíčové faktory
Efektivita v praxi
• řízení projektů a workflow s důrazem na rychlost,
• technologické nástroje pro zvýšení produktivity,
Agilita a inovace
• vliv digitální transformace a strategie agilního podnikání,
• zákulisí úspěšných startupů a jejich strategií,
Mentální rychlost a osobní rozvoj
• podpora mentální rychlosti a mindfulness,
• mentální bloky a jak je odbourat,
• osvojení praktických technik pro rychlé myšlení,
• analýza úspěšných firemních příběhů a strategií
Určeno
Seminář je určen manažerům na všech úrovních, podnikatelům a majitelům firem, profesionálům hledajícím efektivní strategie v rychle se měnícím prostředí, inovátorům a kreativním jedincům.
Přínos/cíl
Získáte poznatky a techniky, které vám pomohou rozvinout vaše rychlé rozhodování, generovat nové nápady a uplatnit je v byznysu.
Odnesete si nástroje pro flexibilní přístup k podnikání.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
4 690 Kč
cena bez DPH
4 790 Kč
cena bez DPH
10 390 Kč
cena bez DPH
5 590 Kč
cena bez DPH
5 590 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme