Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky

Základní info

Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.

Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.

Obsah:
* Kdo je to „komplikovaný“ člověk?
* Proč a čím nás tito lidé stresují
* Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání
* Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi
* Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?
* Techniky deeskalace konfliktních situací
* Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi
* Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhých

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.

JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky

Vybraný termín:

3.1.2019  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a sedm ? Součet zapište číslicemi.