Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Produktový management

Základní info

Víte, jak funguje vaše firma a jakou roli v ní kdo může a nemůže hrát? Je pro vás nastavení odpovědností černou můrou? Dokážete motivaci lidí nasměrovat k týmovému cíli?

Produktový management vám nastaví filosofii řízení společnosti či vybraného útvaru uvnitř firmy. Ukážeme si, jak nasměrovat tým, jak jej zorganizovat či jak rozdělit a určit pravomoci.

Proč zvolit tento program

  • Dozvíte se, jaký je účel a smysl firmy či týmu, jak mu dát vizi a směr, co je k tomu důležité a co ne.
  • Dozvíte se, co je to zisk, jak se vypořádat s etikou přijatelného zisku a jakou roli hrají ve firmě peníze.
  • Dozvíte se, jaká je úloha šéfa, co má dělat a co ne.
  • Dozvíte se, jaká je úloha podřízených, co mají dělat a jak napravit, když to nedělají.
  • Dozvíte se, jak organizovat firmu/tým k výsledku a ne k vykazování jalových činností.
  • Budete se inspirovat, jak motivovat lidi tak, aby jejich motivace sledovala firemní či týmový cíl více než ten osobní.
  • Dozvíte se, jak poznat kdo táhne a kdo ne a jak mu nastavit zrcadlo.
  • Dozvíte se základní typy šéfů a v některém se jistě poznáte.

Komu je program určen

Program je určen všem samostatným manažerům – čili všem ředitelům všech úrovní, majitelům firem, vedoucím samostatných poboček či šéfům týmů. Velikost týmu nehraje roli. Spíše chuť šéfa posunout firmu či tým na vyšší stupeň organizace. Program otevře obecné otázky, avšak dodá i spoustu inspirace z konkrétní praxe mnoha firem.

Program workshopu

  • Firma a její funkce, struktura firmy a její vize - zákonitosti fungování firem a síla základní myšlenky (vize), která se však často vytrácí.
  • Co je to zisk – netradiční pohled na zisk a vztah k zisku a k penězům uvnitř firem.
  • Pracovník a jeho role ve firmě – netradiční pohled na roli pracovníka ve firmě vracející se ke kořenům společné (skupinové) práce.
  • Produkt a jeho definice, sledování produkce – rozdíl mezi činností a výsledkem, výroky „snažil jsem se“ a „udělal jsem“. Nastavování a sledování výkonu a návaznosti.
  • Nástroje motivace, odměňování a řízení přes výsledek, podíl na zisku – jak fungujeme jako lidé, co nás motivuje, co ne, jak nastavit dělbu (podíl, internaci) na výsledku (kořisti).
  • Věčně problematický trojúhelník „Pravomoc, odpovědnost, (sebe)důvěra" – proč je tak těžké uvést výše uvedené myšlenky do praxe, co nám brání v tom to prostě udělat, jaké máme emoční limity a zažité stereotypy.

Další kroky: implementace produktového managementu do vaší firmy. Konzultace s managementem, podpora při vedení projektu, koučink manažerů.

Produktový management

Vybraný termín:

22.9.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
7 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.