Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ROZVOJ POKROČILÝCH OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ - 2denní

Základní info

A. AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY - jak se jich přestat obávat a začít je mít rád

Určeno pro pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu.

Cíl: Získat správný přístup k akvizičnímu telefonátu, zbavit se obav, naučit se a procvičit přípravu a průběh telefonátu. Naučit se zvládat nejobvyklejší komplikace – námitky, agresivní reakce atd.
Cílem není naučit účastníky stát se „mluvícími hlavami“, ale vést rozhovor profesionálně a přirozeně zároveň.

Obsah:
* Akviziční telefonát – obávaný strašák v myslích mnoha obchodníků
* Změna přístupu k akvizičním telefonátům – chápání telefonátu jako vytvoření obchodní příležitosti pro obě strany, nikoli jako „obtěžování“
* Příprava na telefonát:
* Definice cíle
* Příprava skriptu
* Správné formulace vedoucí k cíli
* Příprava odpovědi na nejčastější námitky
* Nutnost umět nejen dobře mluvit, ale také poslouchat, co volaný říká
* Umění vnímat i drobné nákupní signály
* Intenzivní nácvik telefonátů
* Úvod, získání pozornosti
* Otevřené a přímé sdělení účelu telefonátu
* Nalezení správné polohy mezi příliš pasivním a příliš agresivním způsobem vedení telefonátu
* Závěr, dotažení telefonátu do cíle
* Etiketa při telefonování
* Zvládání agresivních reakcí volaných

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, videoanalýza

Termín konání: 19. června 2019

B. UDRŽOVÁNÍ A ROZVOJ VZTAHŮ SE STÁVAJÍCÍMI ZÁKAZNÍKY aneb zvyšování obratů s minimálními náklady

Motto: „Rozvíjet vztahy a obchod se stávajícími zákazníky je efektivnější a levnější, než získávat nové. Využijte tento potenciál na maximum.“

Určeno pro obchodní zástupce, manažery prodeje, manažery pro klíčové zákazníky, pracovníky zákaznického servisu a všechny ty, jejichž úkolem je dlouhodobá péče o svěřené zákazníky.

Cíl: Porozumět tomu, jak dlouhodobě udržovat otevřené a oboustranně příjemné a přínosné vztahy se zákazníky, jak se vyvarovat obvyklých chyb při péči o zákazníky (nezájem či naopak přílišné obtěžování) a využívat obchodní potenciál.

Obsah:
* Jsem spíše typ lovce nových zákazníků nebo je má silná stránka spíše udržování stávajících? – malý test
* Co vytváří dlouhodobý vztah a co ho naopak může zničit
* Nebuďte „sales prevention managerem“, tedy tím, kdo zákazníky – byť nevědomě – odrazuje od nákupu
* Frekvence kontaktů – volba té optimální
* Past „jezdím více tam, kde je to příjemné, než tam, kde to má smysl“ a jak se jí vyhnout
* Projevy zájmu o zákazníka
* Tipy na postupy, jimiž zlepšíte své postavení v očích zákazníka
* Formální a neformální vztahy – kde je ta správná hranice?
* Tipy a příklady z praxe

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, příklady z praxe lektora i účastníků.

Termín konání: 20. června 2019

ROZVOJ POKROČILÝCH OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ - 2denní

Vybraný termín:

19.6.2019 –  20.6.2019  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
7 800 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a tři ? Součet zapište číslicemi.