Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ

Základní info

Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat do konfliktní situace. Techniky zvládání konfliktů mají své místo i v životě osobním.

Cíl: Dokázat zvládat situace hrozící vznikem konfliktu, prevence vzniku konfliktu, umět již nastalý konflikt vyřešit tak, aby obě strany získaly maximum.

Obsah:
* Definice pojmu konflikt, co myslíme konfliktem pro účely tohoto semináře
* Zájmy a postoje – vysvětlení rozdílu a cesty k jejich rozlišení
* Respekt k druhým jako jeden ze zásadních prvků prevence konfliktní komunikace
* Příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů
* Spouštěcí mechanismy konfliktů: jak je rozpoznat a jak se vyvarovat toho, abychom konflikt – třeba i nevědomě – sami vyvolali
* Předcházení konfliktům
* Konkrétní metody řešení už vzniklého konfliktu

Metody výuky: Učení skrze zážitek. Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.

ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ

Vybraný termín:

3.12.2018  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a čtyři ? Součet zapište číslicemi.