Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Efektivní zavedení marketingu

Základní info

Marketing provází vznik i růst firmy. Nejčastějším problémem však bývá nastavení procesů a kampaní tak, aby marketing nebyl jen synonymem pro černou díru, ale investice do něj se vracela a pomohla firmě se dále rozvíjet.
Co vše je tedy marketing, jak ho uchopit, jak s ním pracovat a jak ho nastavit, bude obsahem tohoto kurzu. Na konci budete mít již zpracovanou hrubou kostru marketingového plánu, kterého se můžete držet v dalších krocích. Řekneme Vám také, jak kroky zavedení marketingu do firmy poskládat za sebou tak, abyste správně odhadli personální a finanční potřeby tohoto oddělení, stejně jako očekávání a cíle, kterých by měl marketing ve Vaší firmě dosáhnout.
Kurz je určený pro všechny, kteří s marketingem začínají a nemají zavedený marketing ve firmě v podobě pravidelných aktivit. Zároveň je určen těm, kteří mají pocit, že jejich marketing není efektivní a neví, které aktivity dělat sami a které delegovat externím firmám.
  • Marketing
  • Marketing
  • Marketing persony
  • Analýza trhu
  • Vlastní tým vs. outsourcing
  • Personalistika
  • Outsourcing
  • Nastavení vhodných marketingových aktivit
  • Marketing jako neustálý proces změny

Efektivní zavedení marketingu

Vybraný termín:

6.4.2020 –  7.4.2020  Praha

Cena
7 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a jedna ? Součet zapište číslicemi.