JAK DOBŘE NAPSAT A SESTAVIT NEWSLETTER (e-mailový zpravodaj)

Základní info

Pravidelný e-mailový zpravodaj je tichou stálicí mezi marketingovými nástroji. Jeho prostřednictvím je možné budovat vztah a důvěru, přesvědčit potenciálního zákazníka k nákupu, i připomenout se stálým klientům, kteří o firmě nějakou dobu neslyšeli. Na kurzu probereme, jak sestavit zpravodaj, který budou lidé rádi číst, a co udělat pro to, aby e-maily nepadaly do spamu.

Určeno pro pracovníky marketingových oddělení malých a středních firem, kteří uvažují o vydávání
e-mailového zpravodaje, nebo s ním právě začínají.

Cíl: Ujasníte si, zda vůbec vydávat e-mailový zpravodaj, komu ho chcete posílat a jaké cíle by měl plnit. Sestavíte si koncept newsletteru, zamyslíte se nad jeho obsahem a získáte i praktické tipy k jeho rozesílání.

Obsah:
* Proč vůbec vydávat e-mailový zpravodaj
* Co se dá od newsletteru očekávat, jaké cíle může plnit
* Právní rámec elektronického zpravodaje, GDPR
* Komu je možné zpravodaj zasílat, kdy je potřeba souhlas a jak ho získat
* Jakými způsoby legálně sbírat kontakty
* Různé nástroje pro rozesílání e-mailů – podle čeho vybírat
* Role newsletteru v marketingové strategii a na cestě zákazníka
* Jak často newsletter vydávat a co do něj psát
* Kde brát inspiraci na nová témata
* Jak si při tvorbě newsletteru zjednodušit práci
* Které parametry měřit, jak poznat, jestli je Váš newsletter úspěšný

Metody výuky: Interaktivní výklad, moderovaná diskuze nad příklady z praxe účastníků, praktická cvičení.

Poznámka: Prosíme účastníky, aby poslali ukázku svého newsletteru dopředu e-mailem, abychom s nimi mohli pracovat na kurzu, a aby se s nimi před kurzem mohla lektorka v klidu seznámit.

JAK DOBŘE NAPSAT A SESTAVIT NEWSLETTER (e-mailový zpravodaj)

Vybraný termín:

23.3.2020  Praha 2

Cena
5300 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a jedna ? Součet zapište číslicemi.