Marketing - Školení marketingu

Kurz na míru

Základní info

Situace z praxe:
Společnost má vybudovanou vlastní prodejní strukturu, která je složena z několika obchodních míst. Na těchto místech a na centrále společnosti má firma pracovníky marketingu, jejichž úkolem je sbírat a analyzovat informace z trhu. Vedení společnosti se domnívá, že pracovníci marketingu však dostatečně nevyužívají všech možností, které existují a to i z důvodu nedostatečných znalostí marketingových nástrojů.

Stěžejní body projektu:
Analýza současného stavu i užívané metodiky sběru marketingových dat a jejich zpracování
Rozdělení pracovníků společnosti do skupin
Úprava obecného marketingového semináře na specifické podmínky firmy
Školení jednotlivých skupin
Zpětná vazba pro management ze seminářů
Možnost řešení akutních problémů v rámci školení

Očekávaný přínos:
Společnost získá výjimečnou možnost proškolení svých pracovníků v oblasti marketingu a to přímo na příkladech z vlastní praxe. Tím zároveň umožní svým pracovníkům poznat společnost z jiného pohledu a odpovědět si tak na řadu důležitých otázek.

Marketing - Školení marketingu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a deset ? Součet zapište číslicemi.