Námitky jako projev zájmu zákazníka

Základní info

Praktický workshop je určen všem, kteří se chtějí zbavit stresu z obchodního telefonování, získat jistotu v obtížných komunikačních situacích a doslova si telefonování užít. Procvičíte si nezbytné techniky telefonické komunikace, způsoby jednání s různými typy zákazníků, strukturu telefonického hovoru i zvládání emočně vypjatých situací.
  • Princip jasné a účinné telefonické komunikace
  • Princip jasné a účinné telefonické komunikace
  • První dojem v telefonu
  • Získání komunikačního partnera
  • Struktura úspěšného telefonického hovoru
  • Reakce na nejčastější námitky
  • Zvládání problematických telefonických situací
  • Zanechání dobrého dojmu
  • Praktický nácvik

Námitky jako projev zájmu zákazníka

Vybraný termín:

24.6.2019 – Jihomoravský kraj

Cena
4200 Kč + 21 % DPH

Další termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a devět ? Součet zapište číslicemi.

Staňte se členy Klubu EduCity

Zažádejte si o členskou kartu zdarma a začněte sbírat odměny ještě dnes.

Zažádat o kartu
Klub EduCity
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace
Zadat dotaz nebo poptávku