Základní fáze prodejního procesu

Základní info

Kurz Vám pomůže získat základní návyky v prodejním procesu a jistotou při zpracování námitek potenciálních klientů. Cílem kurzu je naučit účastníky číst správně neverbální projevy komunikace, identifikovat typologii klientů a následně přesněji a formou vhodnou pro konkrétní typ klientů navrhnout řešení potřeb. Zároveň, součástí kurzu je i práce na eliminaci chyb, kterých se často dopouští začínající obchodníci.
  • Nezbytné komunikační dovednosti
  • Nezbytné komunikační dovednosti
  • Osobnostní odlišnosti a jejich využití při vyjednávání
  • Příprava pro úspěšný obchod
  • Ideální průběh obchodního jednání – role play (video trénink)
  • Rozbor a zpětná vazba

Základní fáze prodejního procesu

Vybraný termín:

24.6.2019 – Jihomoravský kraj

Cena
4200 Kč + 21 % DPH

Další termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.

Staňte se členy Klubu EduCity

Zažádejte si o členskou kartu zdarma a začněte sbírat odměny ještě dnes.

Zažádat o kartu
Klub EduCity
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace
Zadat dotaz nebo poptávku