Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

JAK NASTAVIT PROCES INTERNÍ KOMUNIKACE VE FIRMĚ

Základní info

Komunikace ve firmě je základním kamenem fungování organizace. Má informační, motivační a organizační význam. Spoluvytváří firemní kulturu, propojuje všechny procesy v organizaci. V semináři se budeme zabývat různými nástroji interní komunikace a jejími vlivy na zaměstnance.

Určeno pro personální, top a střední manažery.

Cíl: Získat základní informace o nástrojích interní komunikace a jejich významu pro fungování organizace.

Obsah:
* Nástroje interní komunikace (výčet a jejich význam)
* Komunikace horizontální, vertikální a diagonální
* Motivační aspekt komunikace
* Intranet
* Porady a workshopy
* Formální a neformální akce
* Hodnocení zaměstnanců a různé typy zpětných vazeb
* Verbální, písemná, vizuální a neverbální komunikace
* Krizová komunikace při změnách
* Propojení interní a externí komunikace

Metody výuky: Interaktivní tréninkový seminář (výklad, práce ve skupinách, sdílení zkušeností).

JAK NASTAVIT PROCES INTERNÍ KOMUNIKACE VE FIRMĚ

Vybraný termín:

12.6.2019  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a devět ? Součet zapište číslicemi.