Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Technik kvality

Základní info

Pro koho je kurz přínosný?
Kurz je určen pracovníkům na pozici technik kvality, kontrolor kvality, zkušební technik a všem, kteří se chtějí zabývat kontrolou a řízením kvality.

Na co se ve vzdělávacím kurzu zaměříme?
Obsahem kurzu je seznámení se zásadami kontroly kvality a její aplikací v rámci systému managementu kvality organizaci. Kurz je zaměřen na: zásady managementu kvality, metodiku procesního řízení, systém kontroly kvality, nástroje řízení kvality, řízení neshodného produktu, využití 8D reportu, základy metrologie, interní audity, asertivní jednání a zvládání konfliktních situací. Podstatnou část kurzu tvoří případové studie a práce ve skupinách.


Po absolvování semináře účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.
Pro zájemce je kurz zakončen písemnou závěrečnou zkouškou znalostí v rozsahu 2 hodin. Na základě úspěšné zkoušky je vystaven Certifikát.

Nevyhovují Vám termíny školení? Potřebujete vyškolit více zaměstnanců? Nebo chcete přizpůsobit program vzdělávacího školení na míru, aby odpovídal potřebám Vaší organizace? Na základě Vašich požadavků připravíme školení ve firmě.


ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO PREZENČNÍ ŠKOLENÍ
Učebna je pro účastníky otevřená od 08.15 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.


Začátek kurzu v 9.00, konec kurzu 15.00-16.00 hod.

1. - 4. den:

  • Úvod do systému managementu kvality
  • Požadavky systému managementu kvality
  • Procesní řízení - definování procesů, monitorování a měření procesů
  • Mapa procesů, vývojový diagram, karta procesů, želví diagram
  • Výhody harmonizace a omezenosti metody pro hodnocení rizik
  • DFMEA, PFMEA a nová MSR FMEA
  • 7 kroků namísto 5 kroků
  • Zánik RPN, AP - využití kombinační metody
  • Nápravné opatření - 8 kroků v teorii a praxi
  • Definice základních termínů metodiky 8D
  • Zpracování a předkládání zprávy 8D
  • Asertivní jednání a komunikace, techniky, práva a povinnosti
  • Emoční inteligence a její využití v pracovním životě
  • Konflikty v pracovních týmech a skupinách - typy konfliktů, příčiny a důsledky
  • Techniky řešení konfliktů a neshod, win-win vyjednávání
  • Případové studie: mapa procesů, popis procesů, praktický nácvik využití metodiky 8D a FMEA

5. - 7. den:

  • Kontrola kvality
  • Řízení neshodného produktu
  • 7 jednoduchých nástrojů řízení kvality - Záznamy pro sběr dat a třídění informací, Vývojové diagramy, Histogramy, Paretova analýza, Ishikawův diagram, korelační analýza, regulační diagram
  • Metoda POKA-YOKE
  • Metoda 5S
  • Měřidla a jejich použití v rámci kontroly kvality (zařazení měřidel, metrologická návaznost, kontrola měřidel, označení měřidel, evidence)
  • Základní zásady měření a monitorování
  • Řízení dokumentovaných informací
  • Interní audity
  • Případové studie: návrh kontroly kvality, kategorizace měřidel, postup pro měření, záznam z měření
  • Závěrečná písemná zkouška

Lektor: Ing. Alena Fischerová; Jana Rejtharová; Ing. Simona Hobzíková; Ing. Jiří Němec


Technik kvality

Vybraný termín:

10.5.2021 –  21.5.2021  Jihomoravský kraj

Cena
19 700 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a jedna ? Součet zapište číslicemi.