Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Marketing a reklama – daňové a účetní minimum

Kurzem Vás provede Ing. Jiří Jindrák

Základní info

Cíle kurzu

Na semináři se dozvíte, jak zvolit při přípravě reklamní akce to nejoptimálnější řešení z pohledu daní a účetnictví. Seznámíte se s daňovými a účetními pravidly pro oblast marketingu a reklamy. V neposlední řadě se naučíte identifikovat daňově uznatelné náklady vyplývající z marketingových činností.

Určeno pro

Seminář je vhodný zejména pro pracovníky, jejichž pracovní náplní je problematika marketingu a reklamy, a potřebují znát daňové a účetní souvislosti a dopady svých aktivit.


Dále pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických a finančních oddělení.

Obsah kurzu

dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například:

– propagační či dárkové poukazy,

– akce podpory prodeje,

– zákaznické promo akce,

– školení pro zákazníky,

– spotřebitelské soutěže,

– problematika reklamních dárků a mnohé jiné,

• daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty),

• dopady DPH na marketing a finanční plánování včetně technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.,

• nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy,

• představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik.


Odpovědi na dotazy.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Marketing a reklama – daňové a účetní minimum

Vybraný termín:

3.12.2021  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a čtyři ? Součet zapište číslicemi.