Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

MB-310 - Microsoft Dynamics 365 Finance (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Mezi aplikace Dynamics 365 Finance and Operations patří mimo jiné Dynamics 365 Finance, Dynamics 365 Supply Chain Management a  Manufacturing.

Dynamics 365 Finance Vám pomůže: Automatizovat a modernizovat Vaše globální finanční operace. Monitorovat výkon v reálném čase, předpovídat budoucí výsledky a přijímat rozhodnutí na základě dat, která podpoří obchodní růst. Řiďte strategická finanční rozhodnutí s umělou inteligencí (AI), sjednocujte a automatizujte své finanční procesy, snižujte provozní náklady a snižujte globální finanční obtížnost a riziko.

Cíle kurzu

Pochopit finanční povinnosti v Dynamics 365 Finance.

Určeno pro

Konzultantům Dynamics 365 for Finance and Operations, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Konzultant implementuje řešení využívající možnosti jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.

Obsah kurzu

Modul 1: Přehled Dynamics 365 Finance

Tento modul bude diskutovat o hlavních součástech Finance a podívá se na příslušné moduly.

Lekce

  • Úvod

  • Přehled funkcí a schopností Dynamics 365 Finance

  • Klíčové součásti Dynamics 365 Finance

  • Přehled modulů finanční správy v Dynamics 365 Finance

  • Výhody Dynamics 365 Finance

  • Souhrn modulu

  • Kontrola znalostí


Modul 2: Nastavení a konfigurace finanční správy

V tomto modulu budeme diskutovat o tom, jak vytvořit novou právnickou osobu (společnost) a nastavit a nakonfigurovat její finanční správu. Tento modul obsahuje hlavní knihu.

Lekce

  • Úvod

  • Vytvořte a nakonfigurujte nový právní subjekt

  • Definujte a konfigurujte účtovou osnovu

  • Konfigurujte účetní knihy a měny

  • Implementujte a spravujte deníky

  • Implementujte a spravujte hotovost a banku

  • Implementujte nákladové účetnictví a správu nákladů

  • Provádějte pravidelné procesy

  • Konfigurujte, vybírejte a vykazujte daně

  • Souhrn modulu

  • Kontrola znalostí

  • Lab: Konfigurace nového právního subjektu

  • Lab: Vytvoření účtové osnovy a hlavních účtů

  • Lab: Vytváření pokročilých struktur pravidel

  • Lab: Vytvoření fiskálního kalendáře, let a období

  • Lab: Import směnných kurzů pomocí poskytovatele

  • Lab: Vytváření a používání šablon poukazů

  • Lab: Konfigurace a testování akruálních schémat

  • Lab: Konfigurace a testování pravidel přidělování hlavní knihy

  • Lab: Nastavení a používání mezipodnikového účetnictví

  • Lab: Vytváření typů bankovních transakcí a skupin bankovních transakcí

  • Lab: Vytvoření skupiny bank a bankovního účtu

  • Lab: Provádějte vklady a provádějte obrácení plateb

  • Lab: Používejte pracovní prostory správy bank

  • Lab: Vytváření nákladového účetnictví pomocí průvodce

  • Lab: Proveďte závěr roku

  • Lab: Konfigurace nepřímé daně z prodeje




Modul 3: Implementujte a spravujte sdílenou konfiguraci pro A / P a A / R

Dynamics 365 Finance nabízí rozsáhlé funkce pro nastavení různých platebních možností, které jsou sdíleny mezi moduly závazků a pohledávek.

Lekce

  • Úvod

  • Nakonfigurujte platební podmínky

  • Nakonfigurujte platební dny a platební plány

  • Nakonfigurujte hotovostní slevy

  • Konfigurace platebního kalendáře

  • Nakonfigurujte platební poplatky

  • Souhrn modulu

  • Kontrola znalostí

  • Lab: Konfigurace platebních podmínek

  • Lab: Konfigurace časového plánu plateb

  • Lab: Konfigurace peněžních slev

  • Lab: Vytvoření platebního kalendáře

  • Lab: Konfigurace platebních poplatků




Modul 4: Implementujte a spravujte splatné účty

Toto téma vysvětluje základní nastavení splatných účtů a nastavení dodavatele pro efektivní správu dodavatelů a transakcí dodavatelů v Dynamics 365 Finance.

Lekce

  • Úvod

  • Vytvářejte a udržujte splatnou platební metodu účtů

  • Vytvářejte a udržujte skupiny dodavatelů a dodavatele

  • Vytvářejte a konfigurujte profil účtování dodavatele

  • Nakonfigurujte zásady ověřování faktur

  • Zpracovávejte objednávky, faktury a platby

  • Povolte a otestujte portál spolupráce dodavatele pro dodavatele

  • Nakonfigurujte splatné poplatky za účty

  • Nakonfigurujte a používejte pozitivní platby

  • Souhrn modulu

  • Kontrola znalostí

  • Lab: Konfigurace způsobu platby

  • Lab: Vytvoření skupiny dodavatelů a dodavatelů

  • Lab: Vytváření a konfigurace profilu zveřejňování dodavatelů

  • Lab: Zaznamenejte fakturu dodavatele a porovnejte ji s přijatým množstvím

  • Lab: Použijte zásady párování faktur dodavatele

  • Lab: Zaznamenejte fakturu pomocí registru faktur, schválení a deníků faktur

  • Lab: Zpracování plateb dodavatele pomocí deníku plateb

  • Lab: Konfigurace spolupráce dodavatelů

  • Lab: Správa poplatků




Modul 5: Implementujte a spravujte správu výdajů

Můžete použít správu výdajů aplikací Dynamics 365 Finance a Operations k vytvoření integrovaného pracovního toku, kde můžete ukládat informace o platebních metodách, importovat transakce kreditní karty a sledovat peníze, které zaměstnanci utratí, když jim vzniknou náklady na vaše podnikání. Můžete také definovat zásady výdajů a automatizovat náhradu cestovních výdajů. Zadání výkazu výdajů bylo přepracováno, aby se zjednodušilo prostředí a snížila doba potřebná k dokončení výkazů výdajů. Tuto funkci můžete zapnout ve funkci Správa funkcí. Můžete přidat novou stránku nastavení a nakonfigurovat viditelnost výdajových polí a určit, která data jsou požadována, volitelná nebo nejsou k dispozici při zadávání výkazů výdajů. Když je tato funkce zapnutá, je k dispozici nový pracovní prostor výdajů. Tento pracovní prostor nahrazuje předchozí pracovní prostor výdajů a je vstupní stránkou vylepšeného vstupního prostředí. Řízení cest a výdajů má pro organizace s diskrečními výdaji silnou hodnotu. Cestovní a zábavní výdaje jsou významnou součástí kontrolovatelných výdajů společnosti. Aby bylo možné tyto náklady omezit, poskytuje správa výdajů kromě definování a hlášení o zneužitelných zásad mechanismus pro definování a použití zásad výdajů. Automatizace vstupu a náhrada výdajů na cestování a zábavu navíc snižuje náklady na zpracování oproti manuálnímu zadávání. Správa výdajů má těsnou integraci s dalšími moduly, jako jsou účty splatné, hlavní kniha, nákup a získávání zdrojů a správa projektů a účetnictví.



Lekce

  • Úvod

  • Konfigurujte a používejte správu výdajů

  • Souhrn modulu

  • Kontrola znalostí

  • Lab: Vytvoření kategorie výdajů

  • Lab: Vytvoření výdajové politiky

  • Lab: Vytvoření zásady auditu

  • Lab: Vytvoření a odeslání zprávy o výdajích




Modul 6: Implementujte a spravujte pohledávky, úvěry a inkasa

Aby bylo možné provádět funkce A / R, musíte nakonfigurovat modul Pohledávky. Potom můžete vytvářet faktury zákazníků, odesílat dodací listy, používat faktury ve volném textu, které nesouvisejí s prodejními objednávkami, a přijímat platby pomocí několika různých typů plateb, jako jsou hotovost, šeky, kreditní karty a elektronické platby od vašich zákazníků. Správná správa potenciálních zákazníků a zákazníků pomáhá podnikům splnit některé z jejich požadavků, například spokojenost zákazníků. Správná správa se zároveň vyhne ztrátě kontrolou mnoha faktorů, jako je kreditní limit a blokování zpracovávané objednávky, pokud porušuje zásady společnosti. Prodejci jsou klíčem k výnosu společnosti a o jejich provize by se mělo starat po dokončení prodejního cyklu.



Lekce

  • Úvod

  • Nakonfigurujte způsob platby

  • Vytvářejte a udržujte skupiny zákazníků a zákazníky

  • Vytvořte a nakonfigurujte profil odesílání zákazníků

  • Zpracovávejte objednávky, faktury a platby

  • Nakonfigurujte poplatky za pohledávky

  • Spravujte kredity a sbírky

  • Nakonfigurujte rozpoznávání výnosů

  • Souhrn modulu

  • Kontrola znalostí

  • Lab: Konfigurace způsobu platby

  • Lab: Vytvoření nové skupiny zákazníků a zákazníků

  • Lab: Konfigurace a údržba zákazníků

  • Lab: Vytváření a konfigurace profilu zveřejňování zákazníků

  • Lab: Vytváření a zpracování bezplatných textových faktur

  • Lab: Zpracování faktury a vyrovnání proti platbě

  • Lab: Nastavení účtovacích kódů pro pohledávky

  • Lab: Konfigurace kreditů a sbírek

  • Lab: Provádějte odpisy

  • Lab: Zpracování úvěru a inkasa




Modul 7: Konfigurace a správa rozpočtu

Každá organizace, ať už soukromá nebo veřejná, si stanoví finanční a provozní cíle vytvářením rozpočtů. Po sestavení rozpočtu vedení sleduje činnosti v rámci rozpočtu.



Lekce

  • Úvod

  • Nakonfigurujte a použijte základní rozpočtování

  • Nakonfigurujte a použijte ovládací prvky rozpočtu

  • Vytvářejte a konfigurujte položky registru

  • Nakonfigurujte a použijte plánování rozpočtu

  • Souhrn modulu

  • Kontrola znalostí

  • Lab: Konfigurace základních rozpočtových komponent

  • Lab: Konfigurace komponent kontroly rozpočtu

  • Lab: Použít položky registru rozpočtu

  • Lab: Konfigurace plánování rozpočtu, vytvoření a použití plánovacího procesu




Modul 8: Konfigurace a správa stálých aktiv

Způsob nakládání s fixními aktivy musí odpovídat mezinárodním účetním standardům i účetním předpisům v každé zemi / oblasti. Mezi požadavky mohou patřit pravidla pro zaznamenávání transakcí pořízení a vyřazení, odpisů, životnosti a odpisů a odpisů dlouhodobého majetku. Funkce dlouhodobého majetku zahrnuje mnoho z těchto standardů a pravidel.



Lekce

  • Úvod

  • Nakonfigurujte komponenty dlouhodobého majetku

  • Správa stálých aktiv

  • Pořízení, odpisy a vyřazení dlouhodobého majetku

  • Integrace fixních aktiv

  • Souhrn modulu

  • Kontrola znalostí

  • Lab: Konfigurace komponent dlouhodobého majetku

  • Lab: Nastavení a vytvoření odpisových profilů

  • Lab: Pořízení majetku pomocí deníku dlouhodobého majetku

  • Lab: Odepisování a likvidace rozhodnutí založených na datech založených na aktivách, které podpoří obchodní růst. Řiďte strategická finanční rozhodnutí s umělou inteligencí (AI), sjednocujte a automatizujte své finanční procesy, snižujte provozní náklady a snižujte globální finanční složitost a riziko. 

Studijní materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Návaznosti

Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management, Manufacturing

MB-310 - Microsoft Dynamics 365 Finance (CZ)

Vybraný termín:

3.1.2023 –  6.1.2023  ONLINE

Cena
36 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a deset ? Součet zapište číslicemi.