Karel je konzultant agilních transformací a Organizačního designu, trenér Scrumu a programátor.
Za více než 13 let spolupracoval s desítkami organizací, od start-upů přes zavedené technologické firmy po nadnárodní korporace. V nich "zanechal stopu" na téměř stovce týmů a těží tak z velmi bohatých zkušeností.
Karel se zaměřuje na "odvápňování" (zjednodušování) organizací, budování týmové zodpovědnosti a technical excellence.
Jako dlouholetý vývojář klade důraz na udržitelnou architekturu, čitelný kód a automatizaci.
Riki je seniorní týmový kouč, konzultant agilních transformací, trenér Scrumu a expert na Kanban.
Má zkušenosti jak s tradičním projektovým managementem v prostředí zakázkového vývoje software, tak s agilním přístupem, Scrumem a Kanbanem. Spolupracoval s desítkami týmů, ať už vývojových, nebo operativních.
Při práci s týmy klade velký důraz na autonomii a self-management.
Je aktivním členem mezinárodních komunit kolem Scrum, Kanbanu a LeSSu.
Six Sigma je metodologie pro řízení procesů a zlepšování kvality, která se zaměřuje na minimalizaci variability a nedokonalostí v procesech a produktech. Cílem Six Sigma je dosáhnout maximální kvality výstupů a minimalizovat výskyt chyb nebo vadných produktů.
Certifikační schéma ITIL 4 lze přizpůsobit individuálním potřebám jednotlivce i organizace. Používá modulární, vrstvený přístup, který umožní vybudovat komplexní pohled na řízení služeb nebo se zaměřit na konkrétní znalosti.
V lednu 24. a 25. proběhne konference itSMF, jejímž organizátorem je itSMF Czech Republic. S nástupem umělé inteligence přichází otázka, zda by měla být správa IT služeb inteligentní a zda by měla být pod správou umělé inteligence (AI).
Six Sigma je metodologie pro řízení procesů a zlepšování kvality, která se zaměřuje na minimalizaci variability a nedokonalostí v procesech a produktech. Cílem Six Sigma je dosáhnout maximální kvality výstupů a minimalizovat výskyt chyb nebo vadných produktů.
Certifikační schéma ITIL 4 lze přizpůsobit individuálním potřebám jednotlivce i organizace. Používá modulární, vrstvený přístup, který umožní vybudovat komplexní pohled na řízení služeb nebo se zaměřit na konkrétní znalosti.
V lednu 24. a 25. proběhne konference itSMF, jejímž organizátorem je itSMF Czech Republic. S nástupem umělé inteligence přichází otázka, zda by měla být správa IT služeb inteligentní a zda by měla být pod správou umělé inteligence (AI).