Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Živá virtuální třída: PPC reklama Google – část II.

Základní info

Živá virtuální třída: PPC reklama Google – část II.

Popis kurzu: Oslovujte již své zákazníky ve vyhledávači Google, ale chtěli byste být více vidět i na webech, které mohou vaši potenciální zákazníci navštěvovat? Právě pro vás je určen tento webinář, v kterém se dozvíte, na jakých webech se může zobrazovat vaše reklama, na koho a podle jakých parametrů můžete v obsahové síti cílit. Co mi kurz přinese (Cíle kurzu)
  • oslovíte ještě více vašich potenciálních zákazníků na partnerských webech Google
  • naučíte se, jak správně zacílit na vaše potenciální zákazníky
  • zjistíte, na co si dát při vytváření reklam pozor a jak nepřicházet nerelevantními prokliky o peníze
Délka:  120 min. Forma studia: webinář  Komu je kurz určený?
  • všem, kteří již pracují s reklamou ve vyhledávací síti a chtějí oslovit více zákazníků na partnerských webech Google
 Vstupní předpoklady (pokud nějaké jsou):
  • znalost reklamního systému Ads
  • znalost základních pojmů PPC a schopnost vytvoření reklamy ve vyhledávání
Program nebo obsah
  • Na jakém principu funguje obsahová reklama a na jakých webech se může zobrazit
  • Přípravy před vytvářením reklam
  • Typy cílení v obsahové síti
  • Nastavení kampaní
  • Vytvoření reklamy v obsahové síti
    • grafická reklama - praktická ukázka
    • responzivní/kombinovaná reklama – praktická ukázka
  • Měření a vyhodnocování – jaké parametry sledovat
  • Praktické tipy, jak zlepšit úspěšnost kampaní
  • TIP: Proč vylučovat nevhodný obsah u kterého se reklama může zobrazit
 
Co je WEBINÁŘ? Slovo vzniklo prolnutím slov
  • WEB + SEMINÁŘ =
WEBINÁŘ v sobě spojuje výhodu semináře s živým lektorem bez toho, abyste na kurz cestovali. Lektora tedy uvidíte online na monitoru vašeho počítače, notebooku, displeji tabletu nebo chytrého telefonu a můžete s ním i přímo komunikovat. bfz webináře probíhají ve virtuální třídě o malých slupinách maximálně 25 účastníků Jak se připojím k virtuální třídě? Po zaplacení webináře obdržíte přístupové informace do virtuální třídy, kde se potkáte s lektorem. Do Doporučujeme se k virtuální třídě připojit již 10 minut před zahájením výuky. Podívejte se na naše video o webinářích bfz Jak je řešeno soukromí? O tom, zda vás ostatní účastníci uvidí či uslyší si rozhodnete sami. Na začátku webináře jsou kamery a mikrofony všech účastníků vypnuté a vy sami si zvolíte, zda je zapnete nebo ne. Co budu potřebovat? Potřebovat budete v každém případě:
  • Pevný počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon
  • Připojení k internetu (rychlost svého připojení změříte na www.rychlost.cz)
    • Stahování (download)
      • Optimálně 4 Mbits a více
    • Odesílání (upload)
      • Min. 512 kbits – pouze pro sledování webináře
      • Min. 2 Mbits – při použití vašeho mikrofonu a kamery
  • Dostatečně pohodlnou židi nebo křeslo
  • Kapku ticha
  • A čas pro sebe
Volitelně:
  • Chcete-li se zúčastnit živé diskuse s lektorem
    • Mikrofon nebo ještě lépe sluchátka s mikrofonem
  • Chcete-li se stát naplno součástí virtuální online třídy
    • Webovou kameru externí nebo zabudovanou
S jakýmkoliv dotazem týkajícím se webinářů bfz se neváhejte obrátit na Nikol Fellnerovou +420 770 112 497 nikol.fellnerova@bfz.cz Váš tým bfz online

Živá virtuální třída: PPC reklama Google – část II.

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
999 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a osm ? Součet zapište číslicemi.