Veřejné zakázky – novelizace zákona 2023 – praktické zkušenosti s aktuálními změnami a první výkladové odezvy
Lektoři
Mgr. Jan Slezák
Termín
11. 6. 2024; 9:00–13:00
Počet výukohodin
4
Program
Významné změny zákona u témat:
• základní obecná ustanovení, zadavatelské spolupráce,
• druhy veřejných zakázek, předpokládaná hodnota,
• režimy VZ – nová pravidla k určení režimu podlimit/nadlimit,
• výjimky obecné, výjimky podlimitní,
• průběh zadávacího řízení, účastenství, vyloučení dodavatele,
• podlimitní režim – ZPŘ,
• otevřené řízení nadlimitní,
• jednací řízení s uveřejněním,
• jednací řízení bez uveřejnění,
• způsobilost,
• kvalifikace,
• posouzení a hodnocení nabídek,
• DNS, rámcové dohody,
• sektorové výjimky,
• námitky, přezkumné řízení.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen pro pracovníky organizací podřízených při uzavírání obchodních smluv zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, kteří jsou odpovědní za plnění smluv z veřejných zakázek, tedy pro pracovníky tzv. sektorového nebo veřejného zadavatele (organizační složka státu; státní příspěvková organizace; územní samosprávný celek nebo její příspěvková organizace; a další právnické osoby sledující veřejný zájem) aj.
Předpokládá se základní orientace v dané problematice – seminář není určen pro začátečníky.
Přínos/cíl
Formalizovanost procesu zadávacích řízení v režimu zákona je velmi striktní, co se týče přípravy zadávacích podmínek, procesu výběru dodavatele, uzavření a plnění smlouvy i jejích změn.
V průběhu semináře bude průřezově komentován celý předpis se zaměřením na praktické zkušenosti s aplikací poslední novely účinné od července 2023.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme