Seminář

Digitální komunikace s veřejnou správou

- co umožňuje a co vyžaduje

Nechoďte na úřady zbytečně. Prozradíme vám, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky.

MVDr. Milan Vodička

Zajímá vás, jaká je aktuální situace ohledně přechodu na digitální písemnosti? Chcete vědět, jak komunikovat především s orgány veřejné moci, ale i soukromoprávně? Nenechte si ujít náš seminář, na kterém se seznámíte se všemi novinkami, zjistíte, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky, jak zajistit průkaznou identifikaci účastníků. Probereme také požadavky na elektronické písemnosti a doklady, jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou i aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

Obsah webináře:

  • Konec papírování – legislativní základy
  • Digitální novinky v EU a ČR i výhled do budoucna
  • Zákon o právu na digitální služby – jak se projeví v praxi
  • Znáte požadavky na digitální písemnosti? Umíte je zajistit?
  • Povinné náležitosti elektronického právního jednání
  • Prokazování digitální identity – eObčanka, BankID, eIdentita, mobilní klíč
  • Nové prostředky identifikace – eDokladovka, EU IdWallet
  • Portál MoJe Daně – tipy z praxe
  • Kdy a jak povinně komunikovat elektronicky se správcem daně
  • Komunikace s ČSSZ, rozšiřování elektronických povinností
  • Portály zdravotních pojišťoven, justice ad.
  • Revoluce v doručování dle zákoníku práce
  • Digitální registry, rejstříky, výpisy, evidence
  • Příjem a ukládání písemností – zajištění neměnnosti, průkaznosti
  • Jak správně používat email a datovou schránku
  • Judikatura elektronické komunikace
  • Elektronická faktura – bude povinná a kdy?
  • Digitální rizika a hrozby, jak se jim vyhýbat

Seminář je určen:

podnikatelům, členům statutárních orgánů, účetním, ekonomům.

Výhody pro Vás

Bezproblémový přenos
  • Zúčastněte se on-line, je to snadné.
  • Ušetříte čas a náklady na dopravu.
  • Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
  • Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
  • Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
  • Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
  • Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Odpovědi odborníka
  • Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
  • Můžete je položit přímo na semináři.
  • Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Sledujte i ze záznamu
  • Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
  • Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
  • Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
  • K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.

Lektor

MVDr. Milan Vodička

Od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, člen Prezidia a vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Dlouholeté zkušenosti s vedením společností v oblasti IT, bohatá přednášková a publikační činnost.

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

15.5.2024

9:00 - 13:00

On-line

Cisco Webex

4 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
datové schránky digitalizace elektronické doklady digitální komunikace veřejná správa digitální novinky