Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Marketing a reklama – daňové a účetní aspekty

Základní info

Cíle kurzu

Na semináři se dozvíte, jak zvolit při přípravě reklamní akce to nejoptimálnější řešení z pohledu daní a účetnictví. Seznámíte se s daňovými a účetními pravidly pro oblast marketingu a reklamy.
V neposlední řadě se naučíte identifikovat daňově uznatelné náklady vyplývající z marketingových činností.

Určeno pro

Seminář je vhodný pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických a finančních oddělení, daňové poradce, a také pro pracovníky marketingových oddělení, kteří potřebují znát daňové a účetní souvislosti a dopady svých aktivit.

Obsah kurzu

dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například:
- propagační či dárkové poukazy,
- aktivity na podporu prodeje,
- zákaznické promoakce,
- školení pro zákazníky,
- spotřebitelské soutěže,
- problematika reklamních dárků a mnohé jiné.
• daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty),
• dopady DPH na marketing a finanční plánování včetně technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.,
• nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy, představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik,
• odpovědi na konkrétní otázky posluchačů.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Marketing a reklama – daňové a účetní aspekty

Vybraný termín:

21.5.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a pět ? Součet zapište číslicemi.