Máte pocit, že nejste dost zajímaví pro dobré uchazeče a chcete to změnit?
Víte, že Vaše interní PR ovlivňuje to, kdo se přihlásí do Vašeho výběrového řízení?
Ptáte se, jak předejít tzv. syndromu vyhoření u stávajících lidí a nepřicházet o ty šikovné?
Když už pouhá inzerce nestačí, je třeba se pustit do interního PR. Nevíte, jak interní PR uchopit nebo jak ho vylepšit? Právě proto jsme připravili tento workshop.
Těšit se můžete na to, že Vám prozradíme nezbytnou ingredienci, která Vám pomůže udržet lidi v týmu, a také zvýšit zájem kandidátů. Zjistíte, co může dobré jméno firmy jako zaměstnavatele snadno poškodit a jak na interním PR pracovat bez velkých finančních nákladů.
A NAVÍC si odnesete přesné otázky do průzkumu interního mínění Vašich zaměstnanců.
Interní PR a firemní kultura
neuvedeno neuvedeno Upřesnující informace k termínu
česky