Základní info
Cíle kurzu:
Získat znalosti a dovednosti potřebné pro práci v administrativě. Naučíte se pracovat s počítačem, vytvářet pracovní a obchodní písemnosti, organizovat chod kanceláře. Absolventi kurzu obdrží Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o získání profesní kvalifikace.
Pro koho je kurz určen:
Kurz je určen ženám i mužům, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro obor administrativa, chtějí se naučit pracovat s počítačem a zpracovávat administrativní agendu.
Aktuální nabídka:
- V těchto dnech probíhá akce, v rámci které můžete kurz získat za cenu nižší o 20%. Původní cena kurzu: 20 000 Kč. Nová cena: 16 000 Kč. Ušetříte: 4 000 Kč.
Studium v kurzu je určeno pro:
- Ženy i muže, kteří chtějí pracovat v oboru administrativa
- Zájemce, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí - administrativa, práce s počítačem, tvorba obchodních a pracovních písemností, komunikace
- Všechny, kteří chtějí získat novou kvalifikaci pro práci v oboru administrativa
- Kurz je vhodný i pro začátečníky
Co se naučíte:
- Pracovat na počítači v programech MS Word (psát texty), MS Excel (vytvářet tabulky) a MS PowerPoint (připravovat prezentace)
- Pracovat s e-mailovou poštou
- Používat datové schránky
- Vytvářet pracovní a obchodní písemnosti
- Vést evidenci pracovních písemností
- Zajišťovat chod kanceláře / sekretariátu
- Ovládat komunikaci v pracovním prostředí (včetně složitějších situací - konflikt, vyjednávání)
Co dalšího získáte:
- Zvýšíte svoji pracovní kvalifikaci - získáte Osvědčení rekvalifikaci a Osvědčení o profesní kvalifikaci
- Naučíte se ovládat práci v oboru administrativa
- Rozšíříte své dovednosti a znalosti
- V průběhu studia může zdarma využívat e-learning, který Vám pomůže zopakovat si znalosti z výuky a připravit se do praxe i na závěrečnou zkoušku
Jaká témata kurz obsahuje:
1) Písemná komunikace
- Tvorba a stylizace písemností
- Formy písemností
- Obchodní, personální písemnosti, vnitropodnikové písemnosti a právní písemnosti
- PowerPoint
- Sociální sítě
- Datová schránka
2) Základy práce na počítači
- MS Word (psaní textů)
- MS Excel (tvorba tabulek)
- MS PowerPoint (příprava prezentace)
3) Vedení administrativy - zvládat činnost v sekretariátu
- Organizace sekretariátu
- Základní činnosti sekretariátu
- Kompetence asistentky
- Osobnost asistentky
4) Komunikační dovednosti
- Psychologie osobnosti.
- Komunikace.
- Argumentace.
- Vyjednávání.
- Asertivita.
Studijní materiály:
E-learning:
- Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
- Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
- Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
- Používání e-learningu není pro posluchače povinné.
Osvědčení o absolvování kurzu:
Absolvent tohoto kurzu obdrží dvě osvědčení:
- Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. Toto osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom a proto má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace u zaměstnavatele.
- Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu.
Rozvrh:
- Kurz probíhá 1 měsíc ve vybrané dny od 8:30 do 13:30 hodin
Délka kurzu: