Školení.cz - školení, vzdělávací kurzy, rekvalifikace
běžné kurzy
kurzy na míru
 
 

KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEG - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční

Nacházíte se zde: Manažerské dovednosti » KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEG - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční

 

Objednat | Poslat stránku na e-mail

Popis kurzu:

Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.
Cíl:
* Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe
* Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat, do svých pracovních situací
* Umění jednat efektivně s kolegy
* Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu
* Získat podněty, náměty i postupy k technikám, formulacím a přístupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace
Obsah:
Firemní kultura a souvislosti, které se týkají mé profesionální role
* Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční
* Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory
* Firemní kultura a atmosféra
Asistentské dovednosti
* Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce a jak s ní pracovat
* Jak vytvořit co nejlepší první dojem
* Ice break aneb zaujměte jako profesionál
* Kontakt tváří v tvář a jednotlivé kroky správného postupu – od přivítání hostů až po uvedení
* Small talk
* Umění péče o klienty
* Úprava pracovního prostředí
Komunikační dovednosti jako nedílná součást profesionality
* Strategie a efektivní komunikační postupy, jak zacházet s jinými typy, jak je identifikovat, co od nich očekávat a jak k nim profesionálně přistupovat
* Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní
* Co na nás prozradí neverbální komunikace
* Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci
* Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru
Vztahové strategie a spolupráce
* Partnerský přístup ke spolupráci s druhými
* Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti
* Umění vstřícnosti a profesionální asistence
* Odvaha odmítnout a říci Ne a vhodné situace
Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky
Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.

Termíny:
 
27.8.2018 Karlovo nám. 319/3, 120 00 Praha 2
[najít na mapě]
PhDr. Lenka KOLAJOVÁ
Objednat tento termín
4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Objednat | Vytisknout | Máte dotazy? Zeptejte se!

 

 

Kontakt na pořadatele:

Studio W
Na Hřebenkách 72, 150 00 Praha 5
261 212 833, 606 610 126
studiow@studiow.cz

Ukázat další kurzy od této firmy

GRADUA-CEGOS
GRADUA-CEGOS

INTERQUALITY, spol. s r.o.
INTERQUALITY, spol. s r.o.

 

Provozovatel:


 

Alianční partner:


Chci inzerovat | Vstup pro školicí firmy | Nápověda | Kontakt

http://www.skoleni-kurzy-educity.cz/kurzy/praha/komunikace-s-manazery-obchodnimi-partnery-a-koleg-trenink-je-s3228103 | Manažerské kurzy

Copyright © 1999 - 2018, Softech, s.r.o.