Školení.cz - školení, vzdělávací kurzy, rekvalifikace
běžné kurzy
kurzy na míru
 
 

Osobní rozvoj: Kurzy na míru a workshopy

Hledat: Zobrazit klasické kurzy

Název Pořadatel
 
TOP workshopy:
ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní Studio W
ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní Studio W
EFEKTIVNÍ PREZENTACE - 2denní  
Efektivní řešení konfliktních a problémových situací s klienty  
EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční  
ETIKETA A ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ  
ETIKETA A SPOLEČENSKÉ VYSTUPOVÁNÍ  
Firemní komunikace a rozvoj týmové spolupráce  
JAK JEDNAT S INDY, JAPONCI a příslušníky dalších cizích kultur  
Jak pochopit sebe a ostatní, efektivněji komunikovat a jednat pomocí znalosti TRANSAKČNÍ ANALÝZY  
JAK PŘEKONAT NESOUHLAS - trénink vyjednávání - 2denní  
JAK ÚČINNĚ PREZENTOVAT VÝSLEDKY SVÉ PRÁCE a s využitím prezentačních technik prosadit své názory - 2 denní  
JAK ZVLÁDAT NÁROČNÉ SITUACE V KOMUNIKACI - 2 denní  
KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční - 2denní  
KOMUNIKACE S VNITŘNÍM KLIENTEM - KOLEGOU  
MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE A MOTIVACE - 2 denní  
MODERNÍ RÉTORIKA - 2denní  
OBRANA PROTI MANIPULACI - jako komunikační dovednost  
OBTÍŽNÉ SITUACE V PRAXI RECEPČNÍ - 1 denní trénink  
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI pro obchodníky - 2denní  
PROFESIONÁLNÍ HOTELOVÁ RECEPČNÍ  
PŘESVĚDČIVÁ ARGUMENTACE  
ROLE ÚSPĚŠNÉ RECEPČNÍ VE FIRMĚ - 1 denní trénink  
ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ - 2 denní  
Trénink interních lektorů  
TRÉNINK PROSAZENÍ SE POMOCÍ ASERTIVNÍCH TECHNIK - 2denní  
UMĚNÍ PŘESVĚDČIT A VYJEDNAT pro asistentky, sekretářky a recepční  
UMĚNÍ SPOLEČENSKÉHO VYSTUPOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční  
ÚSPĚŠNÝ ODHAD PARTNERA při jednání  
UVEDENÍ HOSTŮ V RECEPCI, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží  
Vize, mise, strategie – praktický návod, jak sledit vizi a cíle podniku s každodenní praxí  
VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVEK po telefonu  
ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ  
ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro asistentky, sekretářky a recepční  
ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ, KONFLIKTY V ŘÍDÍCÍ PRAXI pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky  
ZVLÁDÁNÍ NÁTLAKOVÝCH TAKTIK, EMOCÍ A MANIPULACE při vyjednávání - 2denní  

Stránky: [1]

Zobrazit klasické kurzy Nenašli jste, co jste hledali? » Podejte návrh na školení!

Provozovatel:


 

Alianční partner:


Chci inzerovat | Vstup pro školicí firmy | Nápověda | Kontakt

Copyright © 1999 - 2018, Softech, s.r.o.