TAXUS International s.r.o.

Základní info

Ivo Toman, zakladatel mezinárodní společnosti TAXUS International, se narodil s Touretteovým syndromem. Absolvoval VŠLD ve Zvolenu v roce 1988.

Po r. 1989 se začal zajímat o prodej, marketing a aplikovanou psychologii. Ivo Toman se stal prodejcem v přímém prodeji. V prodeji měl úspěchy, proto ho požádali, aby školil jiné. Váhal, protože má tiky, dokonce i zvukové. Nakonec ale svolil a začal školit ostatní. O svých prodejních zkušenostech pak napsal knihu "Jak začít MLM". Jelikož se dobře prodávala, napsal celkem 16 knih. Vyškolil desítky tisíc lidí v ČR, na Slovensku, v Maďarsku a Rakousku. 

Nahrál několik vzdělávacích audio a video programů. Zajímal se o netradiční metody osobního rozvoje jednotlivců a o marketing. Zjistil, že marketingové poučky „profesorů“ z Ameriky v našem prostředí moc nefungují. Cítil však, že existují pravidla, která mají obecnou platnost, a že pro úspěch v marketingu je nejdůležitější umění ovlivňovat jiné lidi. 

V roce 2003 začal vyvíjet novou metodu učení. V roce 2004 uvedli na český a slovenský trh Revoluční angličtinu TAXUS Learning. V roce 2005 přišla na trh Revoluční němčina TAXUS Learning. V roce 2014 byla spuštěna již 3. generace Revoluční angličtiny.

Ivo Toman věnuje část svých příjmů podobně postiženým lidem jako je on sám, kteří neměli to štěstí a z různých důvodů se neprosadili. 


Ivo Toman získal tato ocenění:

  • 2008 Zařazení do Almanachu 1000 Leaders of Czech Republic.
  • 2009 Malý delfín Marketér roku 2009 České marketingové společnosti.
  • Cena Panta Rhei Awards „Nejprodávanější český autor za rok 2011 na Slovensku“.
  • Osobnost vzdělávání dospělých v kategorii Praktická aplikace vzdělávání dospělých a andragogiky za rok 2015.
  • Český bestseller za rok 2018 za knihu Kurvítka v hlavě.
  • Nominace na Cenu Miloslava Švandrlíka za rok 2019 za knihu Božka.

Proč zrovna školení Iva Tomana:

1. Protože Ivo Toman je podnikatel s výsledky a ne "profesor" z vysoké školy. Školitelé jsou většinou teoretici bez praxe. Používají školní teorie ze zámoří a cizí termíny, aby dokázali svou "odbornost." U Iva Tomana je základem jednoduchost a výsledky. Ivo Toman založil mezinárodní společnost TAXUS International, kterou používá jako "laboratoř", ve které testuje různé postupy. Výsledky vám prozradí na svých školeních. Zjistíte, co funguje, co ne a jak máte prakticky postupovat. Vše vyzkoušel na 8 000 prodejcích v 5 zemích. Ivo Toman vybudoval prosperující firmu i přesto, že je omezený vrozenou nemocí. Díky postižení navíc získal jiný pohled na svět a předá vám ho.
2. Hlavním posláním je sloužit vám k tomu, abyste uspěli jak v podnikání, tak v osobním životě. Ivo Toman se na vás připraví předem a cíleně. Napište před školením: čím se zabýváte, vaše hlavní produkty, co je podle vás váš hlavní problém. My podle toho uzpůsobíme školení i manuály ke školení. Navíc najdeme pro vás prospěšné příklady. A vy najdete konkrétní odpovědi místo všeobecných nic neříkajících frází.
V čem jsou školení Iva Tomana jiná?

1. Školitelé jsou "poradci". Nic neprodávají. Jen učí. Kdo to neumí v praxi, většinou učí. Svou odbornost dokazují cizími slovy a odbornými pojmy. Takže jim nakonec ani nerozumíte. Ivo Toman je podnikatel s výsledky, ne teoretik. Má svou "laboratoř", ve které vše ověřuje a pak vám prozradí, co funguje a co ne. Vyzkoušeno na 8 000 prodejcích v 5 zemích

2. Školící firmy se předhánějí v šířce témat. Školitelé jsou teoretici se "širokým" zaměřením. Ivo Toman má úzké zaměření. Ivo Toman se specializuje na marketing, psychologii prodeje a osobní rozvoj. Ve svých firmách zkouší různé postupy. Pak vám sdělí výsledky a vy nemusíte opakovat chyby jiných.

3. Základní kritérium při výběru školení je nízká cena a slevy (kvalita je druhořadá). Personalisté zorganizují levné školení a odškrtnou si splnění povinnosti. Tento formální přístup způsobuje slabé výsledky vzdělávaní. Ivo Toman klade důraz na vaše výsledky. Snaha šetřit nesmí způsobit, že zapomenete vydělávat. Kvalita vzdělávání ovlivňuje zisk vaší firmy.

4. Školitelé rádi používají technické vymoženosti. Jenže ty 3 důvody paradoxně zhoršují zapamatování: svítící plátno nebo obrazovka ruší sluchové vjemy, nevěnujete se výkladu, porovnáváte obrazovku s manuálem, přednášející často jen nudně čte to, co je na obrazovce.

Ivo Toman obrazovku používá jen, když to má opravdu smysl. Jinak střídání světel posluchače rychle unaví. Školení je zábavné. Pocit úspěchu vás povzbuzuje v další činnosti. Cítíte, že spějete kupředu a nejste přehlceni informacemi.

5. Školící firmy se soustředí na získání certifikace ISO. I zahraniční partneři to po nich vyžadují. Ivo Toman zjistil, že firmy s ISO krachují stejně jako firmy bez ISO. Jsou důležitější věci než ISO.

6. Příliš dlouhé přednášky bez přestávek. Neudržíte pozornost přes dvě hodiny. A pak vám vadí nedodržování časového rozvrhu. Přestávka je každou hodinu jako ve škole a Ivo Toman přesně dodržuje časový rozvrh.

7. Obědy trvají 1 až 1,5 hodiny. To je velká ztráta času. Navíc, předtím máte hlad a pak jste „přecpaní“ nebo máte opět hlad, pokud vám to nechutnalo. Ivo Toman má na školeních švédské stoly každou hodinu. A občerstvení si můžete vzít dovnitř ke svému stolu. Nebudete ani hladoví ani "přecpaní".

8. Firmy používají dotazníky kvůli zpětné vazbě. Ale místo, aby zjišťovali, jak vám lépe posloužit, ptají se vás, jak se vám jejich školení líbilo. Ivo Toman se na vás připraví předem a cíleně. Napište nám před školením: čím se zabýváte, jaké jsou vaše hlavní produkty a co je podle vás váš hlavní problém nedosažených cílů. My podle toho uzpůsobíme přednášku i manuály, najdeme k ukázce prospěšné příklady a vy najdete konkrétní odpovědi, nejen všeobecné fráze.

Témana školení pro jednotlivce a firmy:

  • Osobní rozvoj podle nejnovějších poznatků
  • Nejlepší prodejní triky
  • Nábor a přijímání lidí
  • Psychologie prodeje, námitky
  • Základy vedení lidí
  • Rétorika a základy prezentování
  • Text, který prodává
  • Sebevědomí, sebedůvěra a jak je zvýšíte
  • Systémy nepohody
  • Strategie
  • Marketing
  • Zavádění změn ve firmách
  • Instinkt zabijáka v prodeji
  • Jak se prosadit

Další produkty Iva Tomana:

Videoškolení online:

Vysoká škola sebemotivace - tajemství úspěšného myšlení a tvorby kladných změn
Kdo mi krade čas - aby den trval déle - můj nejprodávanější video kurz
Debordelizace hlavy - zprimitivněte k úspěchu podle knihy Debordelizace hlavy
Jak najít sebevědomí - praktické a osvědčené postupy
Jak se zbavit trémy a strachů - najděte odvahu v různých oblastech života
Kurvítka v hlavě - nejúspěšnější přednáškové motivační turné posledních let
Strategie
Marketing
Nabídka, která opravdu prodává
Zavádění změn ve firmách
O úspěchu

Motivační CD:

Proč jen 5% lidí uspěje
Pozitivní myšlení není pro každého
Závist si musíš zasloužit
Motivace zvenčí je jako smrad
Posedlos úspěchem

Revoluční angličtina a němčina 

- nejúspěšnejší metoda pro věčné začátečníky

 

Více informací o aktuálních školeních Iva Tomana se dozvíte na www.IvoToman.cz

Firma TAXUS International s.r.o. nemá žádné hodnocení

Buďte první a ohodnoťte firmu na Evalugo.cz

Kontaktovat firmu TAXUS International s.r.o.


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a jedna ? Součet zapište číslicemi.
Zadat dotaz nebo poptávku