Základní info
Baví vás analyzovat data? Máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní třídenní seminář vás seznámí s praktickými postupy, technikami, nástroji a klíčovými prvky business analýzy.
Cílová skupina
- analytici všech oblastí (marketing, prodej, nákup, výroba, logistika či HR)
- business konzultanti
- vedoucí projektů
- zástupci business uživatelů zodpovědní za komunikaci s IT
- všichni, kdo se podílejí na přípravě a vyhodnocení plánů a reportů
- všichni, kdo chtějí správně využívat selský rozum
- parťáci, kteří chtějí pružně reagovat na vzniklé situace a požadavky
Obsah semináře
1. den – Rostislav Sicha
- Klíčové prvky business analýzy, nástroje a techniky
- Typy úloh a stanovení cílů analýz na příkladech z praxe
- Skupinová práce I. (Plánování, procesní analýza)
- Skupinová práce II. (Analýza bodu zvratu)
- Skupinová práce III. (Diferenciální analýza)
- Skupinová práce IV. (Due Diligence – Integrační fáze)
2. den – Mirek Umlauf
- Digitální transformace
- Data a technologie
- Metriky
- Strategie a Leadership
3. den – Martin Potančok
- Identifikace a zpracování dat, skupinová práce
- Volba analytických postupů, interpretace dat, skupinová práce
- Design tabulek, reportů a dashboardů v praktických příkladech,
skupinová práce - Využití zásad z modelu BABOK/MBI pro efektivní business analýzu
a reporting