Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak marketingové myšlení může zlepšit obchodní výsledky - 10 tipů marketingového obchodníka

Kurzem Vás provede Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Základní info

Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší prioritou pro celých 56 % firemních obchodníků!“
Obchodník může využít potenciál marketingových akcí na maximum, pokud ovšem ví, jak na to. Tento kurz odpoví na nejčastější mýty na téma porozumění a neporozumění mezi oddělením marketingovým a obchodním. Obchodník může výrazně zlepšit své obchodní výsledky díky úspěšné spolupráci s marketéry!

PRO

  • Specialisty na obchod a marketing
  • Vedoucí oddělení marketingu, komunikace a obchodu
  • Všechny obchodníky a manažery z oddělení obchodu
  • Všechny marketéry a reklamní experty, kteří spolupracují s oddělením obchodu

CÍL

  • Poznáte klíčové principy marketingové komunikace, které obchodníkům přitáhnou ty pravé zákazníky
  • Naučíte se, jak zlepšit spolupráci s marketéry a dosáhnout lepších obchodních výsledků
  • Pochopíte, co dobrého může udělat marketing pro obchodníky
  • Najdete kritické body spolupráce a poznáte řešení, jak jim předejít

OBSAH

  • Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka
  • Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit
  • Obsah prodává – umění zaujmout v době internetu a sociálních sítí
  • Nákupní proces zákazníka a klíčová role obchodníka v budování image značky a firmy
  • Spokojenost zákazníka – žijeme ve věku on-line referencí
  • Jak zvýšit efektivitu práce – kritické body spolupráce marketing x obchod
  • Kreativní myšlení jako inspirativní metodika práce
  • Náklady na prodej a náklady na marketing – měření pomůže najít prostor pro úspory
  • Jak chápat, co vlastně potřebuje a co chce zákazník – benefit
  • Jak se neztratit na trhu – výrazná odlišnost od konkurence na první pohled
Shrnutí – marketing ve službách obchodu

METODY

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek

Jak marketingové myšlení může zlepšit obchodní výsledky - 10 tipů marketingového obchodníka

Vybraný termín:

17.8.2023  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a devět ? Součet zapište číslicemi.