Základní info
Určeno pro
manažery a všechny pracovníky, kteří chtějí zlepšit efektivní fungování své organizace a svůj přístup při společném řešení úkolů.
Cíl:
Seznámit účastníky se základními principy „proklientské“ orientace v organizaci; zlepšení vzájemné spolupráce s kolegy – vnitřními klienty, tak aby byla efektivní a pomáhala při rozvoji dobrých pracovních vztahů.
Obsah:
* Pochopení pojmu vnitřní klient – jaký význam má v kultuře naší organizace
* Jaký užitek přinášejí dobré vztahy s vnitřními klienty
* Zhodnocení kvality práce s vnitřním klientem – proaktivní přístup k řešení obvyklých situací
* Systémy, procesy a postupy – nakolik jsou pro a protiklientské
* Řešení obtížných situací ve vzájemných vztazích
Metody výuky:
Interaktivní forma s důrazem na vlastní zkušenost a zapojení účastníků. Součástí výcviku jsou individuální i týmová práce, testy, hry a modelové situace.