Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Jednání srůznými typy klientů

kurz

Základní info

Neadresné, anonymní, všeobecné - obchodní jednání dnes již nikoho neosloví. Klienti chtějí adresnost, osobnost, respekt ke své individualitě. Seminář vás naučí identifikovat v relativně krátké době typ komunikačního partnera - klienta a vést jednání v relaci s tímto typem. Jednání se tak stane efektivnějším a také příjemnějším. Seminář je určen pro
obchodníky, prodejce, reprezentanty
poradce
manažery
všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace
Cíl a obsah semináře:
rychle identifikovat typ klienta
operativně přizpůsobit styl jednání
zvýšit efektivnost jednání s klientem
zvládat svízelné typy klientů
zlepšit vztahovou úroveň obchodního jednání
pěstovat dlouhodobé vztahy s klienty
Lektor

Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Neadresné, anonymní, všeobecné - obchodní jednání dnes již nikoho neosloví. Klienti chtějí adresnost, osobnost, respekt ke své individualitě. Seminář vás naučí identifikovat v relativně krátké době typ komunikačního partnera - klienta a vést jednání v relaci s tímto typem. Jednání se tak stane efektivnějším a také příjemnějším. Seminář je určen pro
obchodníky, prodejce, reprezentanty
poradce
manažery
všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace
Cíl a obsah semináře:
rychle identifikovat typ klienta
operativně přizpůsobit styl jednání
zvýšit efektivnost jednání s klientem
zvládat svízelné typy klientů
zlepšit vztahovou úroveň obchodního jednání
pěstovat dlouhodobé vztahy s klienty
Lektor

Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Jednání srůznými typy klientů

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
990 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu Skoleni.cz.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.