Základní info
Neadresné, anonymní, všeobecné - obchodní jednání dnes již nikoho neosloví. Klienti chtějí adresnost, osobnost, respekt ke své individualitě. Seminář vás naučí identifikovat v relativně krátké době typ komunikačního partnera - klienta a vést jednání v relaci s tímto typem. Jednání se tak stane efektivnějším a také příjemnějším. Seminář je určen pro
obchodníky, prodejce, reprezentanty
poradce
manažery
všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace
Cíl a obsah semináře:
rychle identifikovat typ klienta
operativně přizpůsobit styl jednání
zvýšit efektivnost jednání s klientem
zvládat svízelné typy klientů
zlepšit vztahovou úroveň obchodního jednání
pěstovat dlouhodobé vztahy s klienty
Lektor
Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.
Neadresné, anonymní, všeobecné - obchodní jednání dnes již nikoho neosloví. Klienti chtějí adresnost, osobnost, respekt ke své individualitě. Seminář vás naučí identifikovat v relativně krátké době typ komunikačního partnera - klienta a vést jednání v relaci s tímto typem. Jednání se tak stane efektivnějším a také příjemnějším. Seminář je určen pro
obchodníky, prodejce, reprezentanty
poradce
manažery
všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace
Cíl a obsah semináře:
rychle identifikovat typ klienta
operativně přizpůsobit styl jednání
zvýšit efektivnost jednání s klientem
zvládat svízelné typy klientů
zlepšit vztahovou úroveň obchodního jednání
pěstovat dlouhodobé vztahy s klienty
Lektor
Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání znalostí a především dovedností.Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.
Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.