Jak na dezinformace zvenčí i uvnitř firmy

Kurzem Vás provede Ing. Hana Hejsková

Je vyhledávanou certifikovanou lektorkou na téma řešení strategické komunikace ve vztazích s médii. V letech 2009 – 2014 zastupovala českou republiku…

Základní info

Cíle kurzu

Interaktivní a praktický workshop vám pomůže nahlédnout pod pokličku tvorby dezinformací: přiblíží způsoby manipulace s informacemi a poradí, jak využít vlastního kritického myšlení při orientaci ve světě médií, pravd a polopravd.

Následně se také dozvíte, jak před dezinformacemi chránit sami sebe.

Určeno pro

Seminář bude užitečný pro každého, kdo aktivně pracuje s informacemi a komunikuje na sociálních sítích: tedy především pracovníkům PR oddělení, marketingu, manažerům, jakož i dalším uživatelům sociálních sítí, kteří se chtějí dozvědět více o tom, jak se tvoří dezinformační propaganda.

Kdo se chce seznámit s pravidly vztahů s médii. Týká se to tedy především začínajích kolegů „píáristů“ z interní komunikace, marketingu, personálního útvaru i z jiných oblastí.
Seminář je prostě pro všechny, kteří chtějí porozumět práci v oblasti PR.

Obsah kurzu

• nejčastější techniky a postupy, které jsou využívané při tvorbě tzv. fake news,
• jak se od sebe liší marketing, public relations a cílená propaganda,
• morálka v komunikaci – profesní a etické zásady v public relations,
• jak lži ani nedopatřením nepodporovat,
• jak se nenechat zmást a vyznat se v záplavě informací.

Mnoho aktuálních příkladů z praxe lektorky.

Poznámka

Na workshop si prosím doneste vlastní notebook. Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Jak na dezinformace zvenčí i uvnitř firmy

Vybraný termín:

8.7.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a dvě ? Součet zapište číslicemi.