Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji

Kurzem Vás provede Lenka Jedličková

lektorka, konzultantka

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte vůbec bát.
Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním kontaktu.
Natrénujete využití otázek pro zjednodušení komunikace a dozvíte se, jak pracovat s různými typy lidí (ano, i s těmi v emocích). Vyzkoušíte si, jaký je rozdíl mezi "slyšet" a "skutečně naslouchat".

Určeno pro

Určeno pro všechny, kdo komunikují s klienty po telefonu: pracovníky infolinek, call center, asistentky a recepční, obchodníky, personalisty i manažery.

Obsah kurzu

• principy profesionálního a zároveň proklientského přístupu při telefonické komunikaci,
• jak klást otázky a vést hovor tak, aby byl efektivnější pro obě strany,
• jak dobře využít aktivního naslouchání při telefonickém hovoru ke zjištění potřebných informací,
• trénink získaných znalostí a dovedností pro jejich okamžité použití v reálných situacích,
• otázky, diskuze.

Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji

Vybraný termín:

26.7.2021  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a jedna ? Součet zapište číslicemi.