Kurzem Vás provede Vít Baloušek
Naučíte se myslet tak, že každý projekt, proces, aktivita či jen záměr budou nositeli vašeho potenciálu pro získávání a udržování…nejen zákazníků.
Pro majitele, jednatele a nejvyšší manažery malých a středních firem.
Pro brand manažery, marketingové manažery i manažery obchodu.
• strategie a taktika získávání zákazníka pomocí produktů a služeb, cenotvorby, distribuce, komunikace a dalších byznys nástrojů,
• jak začít s efektivním získáváním zákazníků na novém trhu,
• akviziční segmentace pro B2C i B2B trh,
• strategie a taktika řízení vztahů se zákazníky (CRM) pomoci nástrojů a praktik péče a motivace (věrnostních programů, podpory prodeje, vztahové komunikace apod.),
• diferenciační segmentace klientů v CRM,
• jak začít s moderním vztahovým a udržovacím marketingem na stávajícím trhu.
Poznámka: Připravte si otázky z praxe, chcete-li. Těším se na vás.
Jak získat nové zákazníky a udělat z nich stálé klienty
12.10.2021 Praha SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město Upřesnující informace k termínu
česky