Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak získat nové zákazníky a udělat z nich stálé klienty

Kurzem Vás provede Vít Baloušek

Základní info

Cíle kurzu

Naučíte se myslet tak, že každý projekt, proces, aktivita či jen záměr budou nositeli vašeho potenciálu pro získávání a udržování…nejen zákazníků.

Určeno pro

Pro majitele, jednatele a nejvyšší manažery malých a středních firem.

Pro brand manažery, marketingové manažery i manažery obchodu.

Obsah kurzu

• strategie a taktika získávání zákazníka pomocí produktů a služeb, cenotvorby, distribuce, komunikace a dalších byznys nástrojů,

• jak začít s efektivním získáváním zákazníků na novém trhu,

• akviziční segmentace pro B2C i B2B trh,

• strategie a taktika řízení vztahů se zákazníky (CRM) pomoci nástrojů a praktik péče a motivace (věrnostních programů, podpory prodeje, vztahové komunikace apod.),

• diferenciační segmentace klientů v CRM,

• jak začít s moderním vztahovým a udržovacím marketingem na stávajícím trhu.


Poznámka: Připravte si otázky z praxe, chcete-li. Těším se na vás.

Jak získat nové zákazníky a udělat z nich stálé klienty

Vybraný termín:

12.10.2021  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a deset ? Součet zapište číslicemi.