V průběhu semináře se podrobně seznámíte s postupy pro účinnou propagaci a reklamu. Dozvíte se, jak sestavit účinný komunikační plán, formulovat klíčová sdělení a postupovat podle nejnovějších trendů v propagaci.
Určeno pro
Neuvedeno
Obsah kurzu
• jak tvořit komunikační strategii pro reklamu a další propagační nástroje, • jak tvořit komunikační strategii pro PR a řízení veřejného mínění, • jak pracovat s kreativním konceptem a dohlížet na jeho realizaci, • jak si naplánovat mediální prostor pro reklamní kampaň, • marketingová komunikace na sociálních sítích, • jak tvořit marketingové, reklamní a PR texty (včetně textů pro podporu prodeje, přímý marketing a www prostředí), • jak najít a vybrat komunikační agenturu a řídit její práci...
...a jak to celé mít (od strategie po realizaci, od reklamky po PR agenturu) na starosti a nezbláznit se z toho.
kód: 2124250 - 4 190 Kč + DPH Základní cena, kód: 212425A - 7 961 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 212425B - 11 313 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 212425C - 14 246 Kč + DPH cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu