Základní info
Přestaňte jen prodávat. Získejte srdce vašich klientů.
Jak svým chováním pozitivně ovlivňovat klienty a tvořit dobré obchodní vztahy? Objevte principy, jak díky znalosti moderní etikety být šťastní tam, kde jste a jako bonus získáte oblíbenost u vašich zákazníků.
Součástí jednání s lidmi bude vždy naše chování k nim. To, jak se chováme k lidem, přímo ovlivňuje vzájemné vztahy. Pokud vám na vztazích s klienty a zákazníky záleží a chcete se ujistit, že vše, čím vztahy vytváříte, děláte dobře, zajímejte se o etiketu.
Zdraví první zákazník, nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání? Jak reagovat na nabídku tykání, když jste žena?
Běžné situace v kancelářích, na schůzkách, při jednáních a obchodních obědech jsou pravidel etikety plné. Naučte se je s přehledem ovládat v tomto více jak hodinovém kurzu (délka 1:04:17).
Kurz je vhodný pro ženy i muže z oborů:
- poradenství a obchod B2C
- management a vedení firem
- servis a prodej B2B
- konzultace a marketing
- nákup a průzkum trhu
- back office i front office
- MLM a přímý prodej
- a ostatních, kde se setkáváte s lidmi
Dozvíte se:
- důvody pro úctu, respekt, empatii a takt k zákazníkům
- představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárnu, firemní akce
- korektní a přehlednou elektronickou korespondenci, jak správně psát obchodní e-mail
- vhodné a zdvořilé obchodní telefonáty
- a desítky dalších situací moderní business etikety
Co si z kurzu odnesete?:
- Nástrahy společenského chování při obchodní schůzce.
- Představení sebe sama a firmy v několika vteřinách.
- Chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech.
- Jak jednat na obchodní schůzce, podávání rukou i vizitek.
- Představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A co funkce?
- Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým chováním.
- Dary, reklamní předměty a (ne)dárky. A jak je předávat.
- Moderní etiketa na eventech, rautech a firemních akcích.
Vstoupit do kurzu >>