Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

PROFESIONÁLNÍ CHOD RECEPCE, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží

Základní info

Určeno pro asistentky, asistenty, pracovnice a pracovníky sekretariátu a recepce.

Cíl:
* Zvýšíte sebedůvěru při jednání a komunikaci
* Sjednotíte představování do telefonu a naučíte se efektivně vyřizovat telefonické hovory
* Naučíte se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojíte si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů
* Prezentované poznatky si vyzkoušíte v praxi

Obsah:
* Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří
* Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
* Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
* Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy
* Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
* Zásady oblékání recepčních a asistentek jako jedna z forem reprezentace společnosti
* Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
* Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek
* Praktický nácvik, aplikace do praxe a doporučení pro další rozvoj

Metody výuky: Praktický interaktivní seminář – diskuze, sdílení best-practice a know-how, praktický nácvik, zpětná vazba a doporučení pro další rozvoj.

PROFESIONÁLNÍ CHOD RECEPCE, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží

Vybraný termín:

6.5.2021  Praha 2

Cena
5300 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a pět ? Součet zapište číslicemi.