TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - úspěšný po telefonu

Základní info

Cíl kurzu:
Naučit se a procvičit  základy telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků při komunikaci po telefonu, jak zefektivnit prezentaci vaší společnosti, jak při komunikaci po telefonu používat hlas a intonaci, jak řešit problémové spory a konflikt.

Nejvhodnější pro:
Vhodné pro všechny, kteří se chtějí správně vyjadřovat a umět komunikovat po telefomu. Začínající i pokročilé telefonní operátory pasivního i aktivního telemarketingu, asistentky, sekretářky, prodejce, pracovníky ve službách.

Obsah kurzu:
• Analýza stávajícícho projevu po telefonu
• Rozbor kladů, záporů a návyků při telefonování
• Nácvik hovoru se zákazníkem - jak zahájit, jak zakončit
• Nácvik řešení obtížných telefonátů - obtížných zákazníků 
• Nácvik řešení komunikačního střetu
• Nácvik efektivního sjednávání schůzek po telefonu 
• Profesionální telefonická komunikace - jak zaujmout

Fix-Coaching

TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - úspěšný po telefonu

Vybraný termín:

15.10.2024  Praha

Cena
4 600 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a devět ? Součet zapište číslicemi.