Základní info
V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma. Obchodník je posledním „dílkem“ nákladné marketingové skládačky. Jeho sebeprezentace, osobní brand a hodnoty by měly být v souladu s těmi, které má vaše firma.
Klíčové myšlenky kurzu:
- důsledkem dobrých obchodních vztahů je loajalita zákazníka a automatizace objednávek.
- obchodní vztah nevzniká náhodou, ákazník je člověk a emoce hrají největší roli
- součástí vztahového byznysu je sebedůvěra a zdravé sebevědomí obchodníka
- podmínkou zdravých vztahů je ochota převzít odpovědnost za své kroky
Co se v kurzu naučíte:
- Kde vzít sebedůvěru a co je nezdravé sebevědomí a nabubřelost.
- Co všechno je váš osobní brand, jakou stopu vytváří vaše činy.
- Digitální stopa je součást vaší osobnosti. Proč cíleně tvořit profil?
- Péče o osobní značku, kde se inspirovat a jak „krást“ myšlenky.
- Zdravá a opravdová komunikace slovem, písmem a činem.
- Schopnost rozlišovat, co zákazník potřebuje a co chce moje firma.
- Proč čestné jednání a spravedlnost vede k největšímu uspokojení?
- Jak komunikovat bez agrese a neponižovat se.
- Jak zůstat klidný při neúspěchu, jak nemlžit a proč nelhat.
- Čtyři dohody sám se sebou a důsledky jejich dodržování.